آخرین اخبار

13. مرداد 1400 - 7:34   |   کد مطلب: 39669
مسؤول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه نفرات برگزیده جشنواره رسانه ای «ایران قوی هر رای یک حماسه» اعلام شد گفت: خبرگزاری فارس در بخش موشن‌گرافی رتبه برتر را به دست آورده است.

به گزارش آوای سیدجمال، ناصر قوامی با اشاره به اعلام نتایج جشنواره رسانه‌ای "ایران قوی هر رای یک حماسه" اظهار کرد: برگزاری این جشنواره با هدف ایجاد شور و شعور سیاسی انجام شد که اهالی رسانه استان نیز آثار خود را در سایت بسیج رسانه استان همدان بارگذاری کردند.

 

وی گفت: این جشنواره در بخش‌های یادداشت و مقاله، مصاحبه، خبر، گزارش، گزارش تصویری و موشن‌گرافی در راستای اقتدار ایران و ایرانی در انتخابات سال جاری برگزار شد.

 

مسؤول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه این جشنواره با همت بسیج رسانه در دو بخش رسانه‌ای و مردمی برگزار شده است افزود: نفرات برگزیده این جشنواره رسانه‌ای با داوری اهالی قلم انتخاب شده‌اند که در مراسم «روز خبرنگار» در اردوگاه برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

وی با بیان اینکه علی رستمی در بخش موشن‌گرافی از خبرگزاری فارس رتبه برتر را به دست آورده است گفت: لیلا نظری فرهودی در بخش عکس از رسانه آوای سید جمال، زهرا جعفرپورایروانی در بخش گزارش از باشگاه خبرنگاران جوان، عاطفه ابرارپیشه در بخش  مصاحبه از خبرگزاری ایکنا، طیبه یوسفی مظاهر در بخش مقاله و یادداشت از خبرگزاری بسیج و مهناز روزبهانی در بخش خبر از هفته نامه آوای الوند ملایر رتبه‌های برتر در بخش‌های مختلف را از آن خود کردند.

فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal