آخرین اخبار

17. آبان 1402 - 11:58   |   کد مطلب: 46554
یک مداح اسدآبادی با بیان اینکه تمام کار دشمن این است که جنگی را کلید بزند و برای این جنگ از عملیات روانی در رسانه‌ها و ایجاد اغتشاشات کم نگذاشته، گفت: البته ملت با حضور همیشگی و میلیونی خود در عرصه‌های مختلف به خصوص تجمعات حمایتی از انقلاب و اسلام، راهپیمایی‌های دشمن‌شکن سیلی حکمی به سیاست‌های خصمانه دشمن زده‌ است.

عقیل ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحیلی «آوای سیدجمال» با اشاره به  شکست دشمن در جنگ ترکیبی صهیونیستی_آمریکایی علیه ایران در سال گذشته، گفت: مهم‌ترین سلاح دشمن در این جنگ ترکیبی، پرداختن به دروغ‌ در زمینه‌های مختلف بوده است.

وی گفت: دشمن با حجم بالای این دروغ‌ها، از طریق ابزارهای رسانه‌ای به مردم دنبال این بود که به اهداف شوم خود برسد، کمااینکه با بیداری و هوشیاری ملت روبرو شده است.

 

این مداح اسدآبادی به بیداری ملت و هوشیاری آنان در برابر توطئه دشمنان و حضورشان در میادین ملی اشاره کرد و گفت: ملت همیشه با حضور میلیونی خود در عرصه‌های مختلف به خصوص تجمعات حمایتی از انقلاب و اسلام، راهپیمایی‌های دشمن‌شکن سیلی حکمی به سیاست‌های خصمانه دشمن زده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: فرمان رهبر انقلاب در خصوص «جهاد تبیین» در برابر دروغ‌پراکنی دشمن در اتتفاقات اخیر بود که باید با عمل به این فرمان از بروز حوادث تلخی چون شهادت جوانان این مرزوبوم و خسارت مالی و جانی در این کشور جلوگیری شود.

 

ابراهیمی تصریح کرد: شاید کسی تصور نمی‌کرد مرگ یک دختر در شهریور سال گذشته بهانه‌ای برای دشمن بشود که یک پروژه جدید تهدیدآمیز علیه ملت و کشور ایران شکل بگیرد و دشمن از آن به عنوان یک حربه علیه ملت ما بهره ببرد.

 

وی استکبار جهانی به خصوص آمریکا را دشمن قس‌خورده ملت ایرن خواند و افزود: تمام کار دشمن این است که جنگی را کلید بزند و برای این جنگ از عملیات روانی در رسانه‌ها گرفته تا اغتشاشات کم نگذاشته است.

 

این مداح اسدآبادی با اشاره به اتفاقات اخیر در جنگ رژیم صهیونیستی با غزه، گفت: کودک‌کشی و نسل‌کشی که در جنگ غزه وجود دارد را بسیاری از معاندین نمی‌بینیند اما به محض دیدن مرگ یک دختر آن علم کرده و بازتاب خبری می‌دهند و درباره آن اظهارنظر دروغ می‌کنند.

 

وی با اشاره به ضرب‌المثلی با این عنوان که «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد»، افزود: دشمن فهمیده است که امروز چشم و گوش جوانان ایرانی باز است و علی‌رغم این همه دروغ‌پردازی و خلاف واقع و حرف‌های انحرافی و تهمت، آنان هوشیار هستند و دشمن با این دروغپردازی به جا نرسیده است.

 

ابراهیمی یادآور شد:  امروز ملت با هوشیاری خود به سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی زده‌اند و با این حضورها نشان داده‌اند صدای بلند مظلوم هستند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal