آخرین اخبار

19. آبان 1402 - 15:35   |   کد مطلب: 46572
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کنگاور اعلام کرد: عملیات شازنه‌سازی حریم جاده این شهرستان به اسدآباد به پایان رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایرنا روضانعلی حصاری روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: باتوجه به قرارداشتن ۴۵کیلومتر مسیر بزرگراهی در کنگاور از سه راهی تویسرکان تا روستا پل‌شکسته در انتهای حوزه استحفاضی در دو مرحله عملیات شانه سازی اجرا شد.
وی اظهار کرد: شانه سازی راهها برای توقف های اضطراری خودروها، افزایش دید رانندگان در پیچ ها، احساس راحتی و آرامش راننده به هنگام رانندگی، بازگشایی معبر به هنگام وقوع تصادفات در جاده و محلی برای دپوی برف هنگام عملیات برفروبی اجرا می شود.
حصاری، با بیان اینکه در عملیات شانه سازی شیب های گردنه کجاوه شکن که از سوی اداره کل راهداری واریانس جدید برای آن اعلام شده، انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای عملیات شانه سازی این مسیر سه دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر به همراه دو دستگاه کمپرسی فعالیت کردند.
وی ادامه داد: همچنین طی هفته‌های اخیر از سه راهی تویسرکان تا کنگاور به طول ۴/۵ کیلومتر روکش آسفالت و از گردنه بیدسرخ تا روستای کهریز به طول هشت کیلومتر لکه‌گیری شده است.
به گزارش ایرنا، اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگاور ۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴ کیلومتر راه فرعی و در مجموع ۳۱۱ کیلومتر راه آسفالت شده و شنی را پوشش می دهد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal