آخرین اخبار

21. آبان 1402 - 9:52   |   کد مطلب: 46589
در تماس تلفنی یکی از اهالی روستا عنوان شد؛
پیرملو با 9 روز قطعی آب!
بنابر تماس تلفنی یکی از اهالی روستای پیرملو شهرستان اسدآباد، این روستا 9 روز است که آب ندارند و اهالی روستا با مشکل مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، یکی از اهالی روستای پیرملو در بخش مرکزی شهرستان اسدآباد در طی تماس تلفنی با بخش «پیام مردم» این رسانه، از قطعی آب در طول 9  روز گذشته در این روستا خبر داد.

 

وی با گلایه‌مندی از مسئولان در بی‌توجهی به قطعی آب در این روستا، اظهار کرد: ۹روزه است که روستای پیرملو با قطعی آب مواجه شده و هیچ کدام از مسئولان روستایی و شهری به فکر حل این مشکل نیستند.

 

این فرد روستایی با بیان اینکه نبود آب ما را کلافه کرده و مجبوریم از آب چشمه استفاده کنیم، افزود: در حال حاضر برای شستشوی لباس‌ها هم به سر چشمه می‌رویم که واقعاً قبل تحمل نیست.

 

وی تصریح کرد: نکته دیگر قابل توجه این است، مسئولان روستا که از محله پائین روستا هستند و از آب سراب بهره‌مند می‌شوند اما محله وسط به بالا به شدت با این مشکل روبرو هستند.

 

این روستایی خواستار این موضوع شد که از طریق این رسانه مطالبه به حق مردم روستا به گوش مسئولان برسد.

 

خبرنگار بخش «پیام مردم» این رسانه پیگیر این مسئله با ارتباط گیری با مسئولان آب و فاضلاب شهرستان خواهد بود.

روستای پیرملو یکی از روستاهای دهستان چهاردولی در بخش مرکزی شهرستان اسدآباد است که براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، دارای 103 خانوار با جمعیت آن ۳۵۳ نفر بوده‌است.

 

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal