آخرین اخبار

25. آبان 1402 - 12:28   |   کد مطلب: 46632
با حکم امام جمعه اسدآباد؛
یک فرهنگی، مدیر بنیاد سیدجمال شد
امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به صدور حکم بابک چنگیزی به عنوان مدیر بنیاد سیدجمال، گفت: از سال 88 بنیاد سیدجمال تصویب شده و برای تشکیل آن معطل مانده بود که با پیگیری‌های نماینده مجلس فعال شده، امید است با برگزاری برنامه‌های مختلف به ثمر بنشیند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نکوداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی در 18 اسفندماه در دفتر خود، اظهار کرد: از سال 88 بنیاد سیدجمال تصویب و تاکنون معطل مانده بود که با پیگیری‌های نماینده مجلس فعال شده و امید است با برگزاری برنامه‌های مختلف به ثمر بنشیند.

 

وی با بیان اینکه آقای بابک چنگیزی به عنوان مدیر بنیاد سیدجمال از سوی نماینده و استان معرفی و بنده فقط حکم وی را صادر کردم، افزود:

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد یکی از اهداف بنیاد سیدجمال‌الدین اسدآبادی را در حوزه استکبارستیزی خواند و افزود: حمایت از انجمن‌ها و تشکل‌ها در عرصه نقد غرب‌زدگی و راهکار مقابله با آن یکی از موضوعاتی است که در اساسنامه بنیاد سیدجمال آمده و باید به عنوان یکی از اهداف استکبارستیزی برای آن برنامه داشت.

 

وی با اشاره به اینکه باید قبل از برگزاری کنگره سیدجمال، جلسه هیئت امنای بنیاد سیدجمال تشکیل شود، افزود: زیر ساخت بنیاد سیدجمال در بنای یادبود این شخصیت جهانی در محل سیدان آماده است و باید هرچه زودتر این بنیاد شکل گرفته و کار خود را شروع کند.

 

حجت‌الاسلام موحدی تأکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در برگزاری کنگره پای کار آید و شهرستان را برای کنگره مناسبت کمک کند.
وی با اشاره به نوپا بودن بنیاد سیدجمال، افزود: امسال با توجه به نوپایی بنیاد دبیرخانه برگزاری کنگره سیدجمال را استثناً در ارشاد باشد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal