آخرین اخبار

25. آبان 1402 - 12:36   |   کد مطلب: 46633
نماینده اسدآباد در مجلس؛
بنیاد سیدجمال هنوز اعتباری ندارد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی مدیر بنیاد سیدجمال، گفت: دو الی سه ماهی است که این بنیاد راه‌اندازی شده و هنوز واریزی نداشته و می‌توان گفت که بی‌مایه فطیر است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، کیومرث سرمدی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نکوداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی در 18 اسفندماه در دفتر امام جمعه شهرستان اسدآباد، با اشاره به معرفی مدیر بنیاد سیدجمال، گفت: دو الی سه ماهی است که بنیاد راه‌اندازی شده و هنوز واریزی نداشته و می‌توان گفت که بی‌مایه فطیر است.

وی با تأکید بر تعریف جدول زمان‌بندی برای رسیدن به اهداف بنیاد سیدجمال، گفت: کنگره یا همایش سیدجمال را به بنیاد گره نزنیم و دبیرخانه برگزاری کنگره در ارشاد تشکیل شود چراکه بنیاد فعلاً نوپاست و برای برگزاری مراسم منتظر بنیاد نشویم تا بتوان آبرومندانه آن را برگزار کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با تأکید بر اینکه بنیاد سیدجمال‌الدین اسدآبادی باید در راستای مبارزه به صهیونیست، در حوزه استکبارستیزی ورود و برنامه‌های متنوعی در طول سال داشته باشد، افزود: امروز شاهد به شهادت رساندن کودکان  مظلومی هستیم که باید با اجرای برنامه‌های مختلف ندای آنان را به گوش جهان رساند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal