آخرین اخبار

27. آبان 1402 - 13:54   |   کد مطلب: 46645
فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرای ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته بسیج در سطح این شهرستان گفت: در این هفته میز خدمت مسئولان در سه روستای سیردره، کمک‌سفلی و نصرت‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، امیدعلی الیاسی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اسدآباد که در سالن فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، بسیج را یکی از میوه‌های درختی تنومند چون انقلاب خواند و گفت: برای این میوه انقلاب مشابهی نیست چراکه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.  

 

وی با اشاره به جایگاه رفیع و عظمت بسیج و بسیجیان، تصریح کرد: آن قدر جایگاه بسیج بالاست که امام(ره) در سخنی فرمود: «من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیحیانم محشور گرداند».  

 

فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه اسدآباد از اجرای ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در سطح این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: البته برخی از برنامه‌های این هفته از جمله یادواره‌های شهید، برگزرای پیاده‌روی به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج و ادارات انجام و یا درحال انجام است.

 

وی از برپایی میز خدمت مسئولان در سه روستای سیردره، کمک‌سفلی و نصرت‌آباد خبر داد و گفت: میز خدمت مسئولان ادارات برای پاسخگویی به مطالبات مردم و حل مشکلات آنان در راستای جهاد خدمت انجام می‌شود که اثرخبش است.

 

الیاسی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای محله جنت‌آباد شهر پالیز با حضور سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، افزود: بناست تا پایان سال 67 یادواره شهید به یاد 67 شهید در 67 مدرسه برگزار و آرمان و مفاهیم ایثار و رشادت شهدا به نسل امروز و دانش‌آموزان منتقل شود.

 

وی خاطرنشان کرد: البته در هفته بسیج یادواره شهدا در مسجد شهرک فرهنگیان شهر اسدآباد، روستاهای موسی‌آباد، کمک‌سفلی و پیریوسف هم برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه اسدآباد بر فصاسازی ادارات و سطح شهر با نمادهای بسیج تأکید کرد و افزود: در این هفته مسابقات فوتسال، دیدار بسیجیان با امام جمعه، اردوی جهادی پزشکی و ویزیت رایگان دانش‌آموزان، سرکشی از 50 خانواده شهید، گلباران مزار شهدا، مسابقات کتابخوانی، تخفیفات عوارض شهرداری ویژه ایام هفته بسیج انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۵ آذر امسال که با نام بسیج مستضعفین نامگذاری شده، رهبر انقلاب سخنرانی خواهند داشت، افزود: در این راستا می‌طلبد ادارات شرایطی را فراهم کنند که همه کارکنان به فرمایش ایشان گوش فرادهند.

 

الیاسی از حضور بسیجیان در سوم آذر به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین خبر داد و افزود: در این روز که قبل از نماز جمعه انجام خواهد شد، ادارات می‌توانند به برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سلامت و مشاور حقوقی بپردازند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal