آخرین اخبار

1. آذر 1402 - 12:39   |   کد مطلب: 46690
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با خروج سامانه بارشی از استان صبح امروز دماهای صبحگاهی کاهش یافت و دمای هوا در شهر همدان به سه درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، روح الله زاهدی به نقل از ایرنا افزود: همچنین دمای هوای گل تپه به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش یافت.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود و از فردا شاهد ابرناکی در آسمان استان خواهیم بود.

زاهدی، آسمان استان را در روز جمعه صاف و آفتابی پیش بینی و اظهار کرد: در مجموع بارش های قابل توجهی برای استان همدان در هفته آینده نداریم و در این مدت افزایش ابر پدیده غالب آسمان استان است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲ روز گذشته شاهد بارش های مناسبی در نقاط مختلف استان بودیم به طور میانگین میزان بارش باران در سطح استان ۲۶ تا ۲۷ میلیمتر گزارش شده است.

زاهدی تصریح کرد: گل‌تپه با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر و قهاوند با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان همدان را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با هشت سانتیگراد بالای صفر و سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal