آخرین اخبار

2. آذر 1402 - 10:59   |   کد مطلب: 46699
در بیانیه‎ بسیج رسانه همدان عنوان شد:
خبرنگاران بسیجی، سربازان ولایت در جنگ نرم
به مناسبت هفته بسیج، سازمان بسیج رسانه استان همدان در بیانیه‎ای نوشت: «بـســیـج رسانه» بازوی توانمند نظام اسلامی آمادگی خود را برای حضور هوشمندانه در سنگر فرهنگی و جهاد تبیین با چشم‌انداز گام دوم انقلاب، به عنوان سربازان ولایت در جنگ نرم اعلام می‌کند.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با هفته بسیج، سازمان بسیج رسانه استان همدان بیانیه‌ای را صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده:

«وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ» آیه ۵ - سوره قصص
ما اراده كرده‌ايم تا بر مستضعفان زمين نعمت بخشيم و آنان را پيشوايان و وارثان روى زمين قرار‌دهيم.

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده اند./ امام خمینی(ره)

سخن گفتن از بسیج بسیار دشوار است وقتی که امامین انقلاب از این شجره طیبه که پایه های مستحکم آن با نفس قدسی بنیانگذارجمهوری اسلامی بنا نهاده شد آن سخن به میان می‌آورند.

آنگاه که حضرت امام خمینی (ره) می فرمایند: «بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند؛ بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده اند؛ من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیحیانم محشور گرداند.»

 

همچنین مقام عظمای ولایت و فرمانده کل قوا می فرمایند: «بسيج، عبارت است از مجموعه اي که در آن، پاکترين انسانها، فداکارترين و آماده به کارترين جوانان کشور، در راه اهداف عالي اين ملت و براي به کمال رساندن و به خوشبختي نائل کردنِ اين کشو جمع شده اند.

عزيزان من! آنچه مهمّ است، اين است که همه آحاد ملت، بخصوص جوانان، بخصوص اعضاي بسيج - بسيج دانش آموزي، دانشجويي، کارگري، صنفي و عشايري، يگانهاي گوناگون بسيج - و کساني که جزو سازمان بسيج نيستند و در واقع جزو بسيجند، همه و همه در پاي انجام تکليف حاضر و آماده باشند؛ خودشان را براي دفاع از اسلام و انقلاب آماده کنند.

 

دفاع هم هميشه، با آلات قهريّه نيست؛ با مشت نيست، با تفنگ نيست، گاهي دفاع با فهميدن است؛ گاهي دفاع با زبان است؛ گاهي دفاع از حقيقت با حضور در جايي است».

 

شالوده و اساس بسیج فراتر از انقلاب اسلامی و در بطن وجودی اسلام ریشه دارد؛ بسیج، درک صحیح از اتحاد، اخلاص و اراده مسلمانان است که با ظهور اسلام به منصه ظهور رسیده و در عمق جان ملت های مسلمان ریشه کرده است؛ درایت حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود که با انقلاب اسلامی به دنیا معرفی شد.

 

بسیج معنابخش درهم کوبیدن سدهای پلشتی و عبور از گردنه های یأس و نا امیدی و به نمادی از تحقق شعار «ما می توانیم» تبدیل شده وحقانیت آن به اثبات رسیده است و این یک شاخصه به تنهایی کافی است تا روحیه بسیجی سرمشقی برای همه آزاد اندیشان دنیا باشد.

 

در این ایام که جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در سراسر جهان بر همگان آشکار شده و قبح تقابل با صهیونیست شکسته شده است به عینه مشاهده می‌کنیم که واژه بسیجی به موتور محرکی در راه معرفی اسلاب ناب محمدی در سراسر گیتی و به محکی برای سنجش حق و باطل تبدیل گردیده و بر همین معیار است که دستان پلید منافقان و حامیان دروغین مردم فلسطین رو شده و چشم ملت های آزاده جهان به جمهوری اسلامی ایران بعنوان الهام بخش نیروهای مخلص، فداکار و ملجایی برای آزادی ستم دیدگان در بند دژخیمان در سراسر جهان دوخته شده است.

 

حضـور، خیـزش و جوشــش بـســیجیـان طی بیش از چهـار دهـــه‌ انقلاب اسلامی در درونمایۀ خود، برکت و بیداری را برای تمامی حقیقت جویان، عدالت‌خواهان و آزاداندیشان جهان به ارمغان آورده، به طوری که گروه‌های مقاومت و مردم مسلمان و آزادۀ جهان با الگوبرداری از ساختار بسیج مستضعفان و تفکر و روحیۀ جهادی بسیج، به موفقیت‌های بزرگی نائل آمده‌اند و این است، طنـیـن فـریـاد رسـای فـرهـنگ و تـفکـر بســیـج که از آرزوهـای دیـریـنــۀ امــام راحــل بوده و امـروز بـا دستان با کفایت مقام معظم رهبری و با سرانگشت هدایت‌های روشنگرانه معظم‌له، در اقصی نقاط جهان به گوش می‌رسد.

 

هفته بسیج یکی دیگر از برگ‌های زرین دفتر قطور افتخارات انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

 

سازمان بسیج رسانه استان همدان، ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت، با گرامیـداشت هفته بسیج و تبریک به خانوادۀ بزرگ بسیجیان و جامعۀ ایثارگران کشور، همواره «بـســیـج رسانه» به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی دانسـتـه و آمادگی خود را برای حضور هوشمندانه در سنگر فرهنگی و جهاد تبیین با چشم‌انداز گام دوم انقلاب، به عنوان سربازان ولایت در جنگ نرم اعلام می‌نماید.
سازمان بسیج رسانه استان همدان

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal