آخرین اخبار

3. آذر 1402 - 12:46   |   کد مطلب: 46709
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
دشمن دست از پا خطا کند، با خاک یکسان خواهد شد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تنها راه برون‌رفت از فتنه دشمن را ایستادن و حرکت پست سر ولایت دانست و گفت: دشمن اگر امروز دست از پا خطا کند، با موشک هایپرسونیک، پایگاه‌های آنان در هر منطقه‌ای با خاک یکسان خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، کامران کریمی در اجتماع بسیجیان شهرستان اسدآباد در مسجد جامع ای شهر به مناسبت هفته بسیج، با تبریک چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، آن را از ابتکارات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) خواند  و گفت: بسیج، فرمول حل تمام موضوعات و مشکلات کشور و نقطه اتکا و اعتماد و آرامش درونی ملت است چراکه در همه بحران‌ها از سیل و زلزله و بیماری در کنار مردم مانده است.

وی با تبیین جریانات در طول تاریخ اسلام تا انقلاب اسلامی، گفت: بسیج برای مقابله با جریانات باطل شکل گرفت و تا امروز هم موفق بوده است.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیا اینکه از زمان خلقت بشر که دست قابیل به خون هابیل آمیخته شده، جریان حق و باطل در کره زمین بنا نهاده شده، افزود: هابیل مظهر صدق، ایمان، درستکاری و راستگویی است، به عنوان اولین شهید تاریخ و قابیل که مظهر حسد، کینه و ذلالت و ستمگری است، اولین شخص ظامو ستمگر در طول تاریخ شناخته می‌شود، البته گاهی جریان حق غالب جامعه و مردم را به سمت نور و خدا و روشنایی می‌کشاند و گاهی هم جریان باطل غالب جامعه شده و مردم را به سمت تاریکی می‌برده است.

 

وی با اشاره به ۲۳ سال پیامبری حضرت محمد(ص) گفت: ایشان کتاب خدا و دوستی اهل بیت(ع) به عنوان دو امانت به جامعه سپرد.

 

کریمی با اشاره به اینکه در طول تاریخ پیامبران و امامانی آمدند و با جریانات باطل علیه یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند، افزود: نهضت‌ها یکی پس از دیگری شکل گرفت و نوبت به انقلاب اسلامی رسید، این بار یک روحانی مبازر به نام امام(ره) مقابل قد علم کرد و نهضت خود را بر شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی برپا کرد‌.

 

وی به سیاست‌های آمریکا علیه ایران توسط همه رؤسای جمهوری آنان اشاره کرد و گفت: اگر تاریخ کشور را ورق بزنیم، پر است از فتنه‌های خطرناک که دشمن برای ایران اسلامی تدارک دیده است.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به جنگ استکبار علیه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، افزود: از سال ۸۹ که جنگ اقتصادی دشمن اوج گرفت، یکی از شعارها و مطالبات رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی از مردم و مسئولان بود و شعار «اقتصاد مقاومتی» عنوان شد.

 

وی تصریح کرد: سال ۱۳۹۲ با روی کار آمدن دولت روحانی به عنوان یک دولت لیبرال، رهنمود رهبری به گوش‌شان نرفت و تنها راه حل برون رفت از مشکلات کشور از لحاظ این دولت، ارتباط گرفتن و دوستی با آمریکا عنوان شد و موضوع برجام را پی گرفتند که آن هم بی‌نتیجه بود.

 

کریمی با بیان اینکه بسیجیان نمی‌گذراند مطالبات رهبری بر زمین بماند و اقتصاد مقاومتی را در دست گرفتند، اذعان کرد: دشمن فکر نمی‌کرد، ما در طول۱۰ سالی که علیه ما فتنه‌انگیزی می‌کند، بتوانیم ماهواره و پالایشگاه و تجهیزات و اقلام پزشکی تولید کنیم و در دوران تحریم هوش مصنوعی را به کمک فناوری بیاوریم.

 

وی ادامه داد: دشمن امروز نمی‌تواند تحمل کند و ببیند ما در دوران تحریم، پهبادهایی  بسازیم که تمام اطلاعات در نقاط مختلف جهان را در دست داشته باشیم.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: اگر دشمن امروز دست از پا خطا کند، با موشک هایپرسونیک ۵۷ پایگاه‌های آنان را در جای جای جهان با خاک یکسان خواهیم کرد.

 

وی خطاب به جوانان، خاطرنشان کرد: دشمن امروز نمی‌تواند تحمل کند هیچ میز مذاکره ای در منطقه وجود ندارد که در یک طرف آن میز، ایران اسلامی نقشی تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز داشته باشد.
کریمی به افول آمریکا و صهیونیست، گفت: هیمنه دشمن در حال فروپاشی است.

 

وی مقاومت ملت غزه و فلسطین بی‌نظیر دانست و افزود: امروز بیش از دو میلیارد مسلمان علیه رژیم جعلی اسرائیل و در حمایت از غزه به پا خواستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به پیش‌رو بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس، بر مشارکت مردم در این انتخابات تأکید کرد و افزود: امروز دشمن بستر فضای مجازی را با شایعه‌پردازی، دروغ پردازی پر کرده و با تغییر جای شهید و جلاد به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نمی‌پرسد، تو ضدانقلابی یا با انقلابی، تو اصولگرایی یا اصلاح‌طلب، همه را می‌کشد، افزود: امروز نیاز است امر به معروف کنیم و با بالا بردن آگاهی و بصیرت، برنامه دشمن را بشناسیم، بنابراین تنها راه برون‌رفت از فتنه دشمن، ایستادن و حرکت پست سر ولایت است.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal