آخرین اخبار

5. آذر 1402 - 13:21   |   کد مطلب: 46730
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بارش های خفیف و پراکنده با ورود سامانه بارشی به همدان از فردا شب، برخی از نقاط استان را فرا می گیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایرنا محمدحسن باقری شکیب افزود: سامانه بارشی تا روز سه شنبه در همدان فعال است و با خروج این سامانه بارشی تا پایان هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده ابری و نیمه ابری پیش بینی می شود و وزش باد شدید از فردا بعدازظهر برخی از نقاط استان را فرا می گیرد.

باقری شکیب اظهار کرد: وزش باد شدید از فردا برای استان پیش بینی می شود که سرعت آن در برخی از ساعات به ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی اضافه کرد: امشب و فردا کمینه دما در استان همدان به بالای صفر می رسد و از روز چهارشنبه با کاهش ابرناکی دمای کمینه کاهش می یابد و به زیر صفر می رسد.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: ملایر و نهاوند با ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با صفر درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دمای استان را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

وی اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و یک درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal