آخرین اخبار

11. آذر 1402 - 11:20   |   کد مطلب: 46779
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از امروز تا سه‌شنبه آسمان استان صاف و آفتابی است و در اواسط روز کمی ابری و وزش باد ملایم را می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایسنا روح‌الله زاهدی پیرامون وضعیت جوی استان همدان طی هفته جاری، ادامه داد: ضمن اینکه هوای نسبتاً سرد صبحگاهی را می‌توانیم طی هفته جاری کماکان پیش‌رو داشته باشم همچنان که این روند افزایشی خواهد بود.

زاهدی با اشاره به اینکه امروز کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان منفی ۴ و ۱۶ درجه سلسیوس بوده است، خاطرنشان کرد: سردترین نقطه استان، شهرستان بهار با منفی ۵ درجه سلسیوس گزارش شده و بیشترین دما از ایستگاه‌های ملایر، نهاوند و فامنین با ۱۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

وی مطرح کرد: با توجه به پایداری نسبی هوا، انتظار تجمع و افزایش آلاینده‌های صنعتی به ویژه در محیط‌های شهری و صنعتی طی ساعاتی از روز کم و بیش تا اواسط هفته را می‌توانیم داشته باشیم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: نیمه دوم هفته، رفته رفته انتظار ابرناکی‌ها را خواهیم داشت چه بسا در پایان هفته این افزایش ابرناکی‌ها و رشد آن بتواند منجر به بارش‌هایی در استان باشد.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal