آخرین اخبار

12. آذر 1402 - 13:12   |   کد مطلب: 46791
هشتمین دوره از مسابقات فوتسال بزرگسالان شهرستان اسدآباد، گرامیداشت هفته بسیج با قهرمانی تیم منتخب یوسف‌آباد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، هشتمین دوره مسابقات فوتسال بزرگسالان، گرامیداشت هفته بسیج با هماهنگی هیئت فوتبال شهرستان اسدآباد با حضور ۵ تیم از سطح شهرستان به مدت چهار شب به صورت دوره‌ای به میزبانی شهر آجین و به همت هیات فوتبال بخش پیرسلمان و تربیت بدنی سپاه ناحیه اسدآباد برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات تیم منتخب یوسف‌آباد به مقام قهرمانی رسید و تیم منتخب شهر آجین مقام نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

در این مراسم از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و اداره ورزش و جوانان اسدآباد، به تیم اول و دوم ۹ دست لباس ورزشی اهدا شد؛ همچنین به بهترین بازیکن و بازیکن اخلاق، آقای گل و بهترین گلر از طرف هیات فوتبال و حوزه شهید بروجردی شهر آجین تندیس به همراه احکام قهرمانی اهدا شد.

گفتنی است؛ فرشید زارعی به عنوان آقای گل، مسعود اسدی و شهاب فروتن به عنوان بهترین بازیکن، مهراب ناصری بازیکن اخلاق و سهراب ناصری و مصطفی وفایی به عنوان بهترین گلر انتخاب شدند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal