آخرین اخبار

28. آذر 1402 - 13:30   |   کد مطلب: 46940
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد با اشاره به ماده سه قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، گفت: پنج مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی زارعی و باغی در روستاهای ترخین‌آباد، بیاج و خاکریز انجام شده بود که با دستور آقای دادستان تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شدند.

 

محمدکرم مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از تخریب پنج فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی خبر داد و گفت: روز گذشته با دستور آقای دادستان ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی  روستاهای ترخین‌اباد، بیاج، خاکریز از توابع بخش مرکزی شهرستان اسدآباد در قالب اجرای ماده سه قانون حفظ کاربری تخریب شد.

 

وی تصریح کرد: در این روستاها پنج مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی زارعی و باغی احداث شده بود که با توجه به قطعیت محکومیت متخلفان با دستور آقای دادستان و در حضور نماینده وی به مراه عوامل نیروی انتظامی کلانتری ۱۲ و پرسنل اداره جهاد کشاورزی شهرستان این ساخت و سازها تخریب شد.

 

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد  با بیان اینکه با اجرای این قانون اراضی مرغوب کشاورزی شهرستان به چرخه کشت و کاشت بازگشت، افزود: این تعداد پنج مورد اراضی باغی و زارعی شهرستان در مجموع ۱۶۰متر فنس‌کشی و ۶۸ مترمربع  بنا و ۲۴ مترمربع سکوسازی بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مالکین این ساخت و سازها بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که با تخریب آن‌ها به حالت اولیه بازگردانده شدند.

 

مرادی یادآور شد: تعداد ۶ مورد از احکام قطعیت یافته باقی مانده طی روزهایی آینده اجرا می‌شود.

 

وی اذعان کرد: در سطح کل شهرستان اسدآباد ۶۱ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی وجود دارد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal