آخرین اخبار

14. فروردين 1398 - 12:00   |   کد مطلب: 32275
فرماندار شهرستان اسدآباد از تخریب 300 واحد مسکونی و علوفه ای دامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، کریم حمید وند در گفت و گو با ایسنا،منطقه همدان، اظهار کرد:طی بارش های دو روز گذشته بر اساس آخرین آمار بیش از 5 هزار از اراضی کشاورزی شهرستان به زیر آب رفته و افزون بر 150میلیارد تومان به اراضی کشاورزی اسدآباد خسارت وارد شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر خسارت های وارده به شهرستان همچنان در حال برآورد است.

حمیدوند در ادامه با اشاره به وضعیت ترددها در محور شهرستان اسدآباد هم خاطر نشان کرد: تردد در محور حبشی فعلا برای مسافران امکان پذیر نیست و به همین علت از مسافران و رانندگان خواستاریم تا اطلاع ثانوی از این محور عبور نکنند.

 

 

وی افزود: در حال حاضر 30خودرو به همراه خانواده خود در این مسیر گرفتار برف و باران شده اند.

وی با بیان اینکه تردد در محور گردنه اسدآباد روان است، خاطر نشان کرد:رانندگان برای عبور از این مسیر برای اطمینان خاطر تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

فرماندار در ادامه اظهار کرد: 4 زن باردار اسدآبادی که به علت شرایط جوی برف و باران و سیل ومحدودیت راه های مواصلاتی در مسیر روستاهای خود به شهر گرفتار شده بودند،  با تلاش امدادگران نجات یافته و با همکاری های لازم فوریتهای پزشکی شهرستان به مرکز آموزشی درمانی حضرت قائم(عج) منتقل شدند که هم اکنون در سلامتی کامل به سر می برند.

بازدید بیش از19 هزار مسافر نوروزی از مراکز تفریحی توریستی و تاریخی اسدآباد

حمیدوند همچنین از بازدید بیش از19 هزار مسافر نوروزی از مراکز تفریحی توریستی و تاریخی این شهرستان خبر دادو اظهار کرد:از 28 اسفندماه سال گذشته تا 11 فروردین ماه سال جاری طی 12 روز تعداد 19 هزار و 85 نفر از مسافران نوروزی و گردشگران از مراکز تفریحی توریستی و تاریخی این شهرستان شامل آب انبار ، موزه ، ملحمدره و حبشی، تالاب پیرسلمان ، پارک ملت و پارک جنگلی ... بازدید کرده اند.

وی تعداد اقامت شبانه در خانه های بوم گردی ، مدارس، مهمانپذیر ، نمازخانه ها و چادرهای این شهرستان را طی مدت فوق 1261 نفر برشمرد و افزود: طی همین مدت 52 مورد بازدید های نظارتی از مراکز تحت پوشش میراث فرهنگی شامل خانه های بوم گردی ،مهمانپذیر،خانه مسافر و رستوران ها شده است.
انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal