آخرین اخبار

9. دى 1402 - 8:37   |   کد مطلب: 47001
فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد حماسه‌ 9 دی را درس بصیرت، دشمن‌شناسی و عمل به فرامین امامین انقلاب خواند و گفت: دشمن با راهبرد بحران‌سازی، القاء انتخابات غیر آزاد و مهندسی و بی‌فایده بودن آن دنبال عدم حضور مردم در پای صندوق‌های سرنوشت‌ساز است که مردم هوشیار و بصیر همیشه توطئه آنان خنثی کرده‌اند.

امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال فتنه ۸۸ را یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی خواند و گفت: مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در مقابل این فتنه ایستادند و با خلق حماسه ۹ دی این فتنه را از بین بردند.

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد راهپیمایی ۹ دی امسال مصادف با تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام بود، افزود: او شهید عزیزی بود که دشمن را شناخت، نقشه دشمن را شناخت، وظیفه خودش را شناخت و به وظیفه‌اش عمل کرد.

فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ورود پیکر یک شهید گمنام به شهرستان اسدآباد را دارای پیامی دانست و تصریح کرد: درسی که این شهید عزیز و شهدا و یوم‌الله ۹ دی به ما می‌دهد درس بصیرت، دشمن‌شناسی و عمل به فرامین امامین انقلاب است.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه‌هایی که در حال حاضر دشمن برای آن برنامه‌ریزی کرده، جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی برای دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه است، گفت: این انتخابات می‌تواند به تقویت ایران قوی کمک کند و زمینه‌ساز حل مشکلات و تحول در کشور شود.

الیاسی خاطرنشان کرد: دشمنان با راهبردهای بحران‌سازی، القاء انتخابات غیر آزاد و مهندسی، القاء بی‌فایده بودن انتخابات و تحریم انتخابات به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.

وی تأکید کرد: مسئولان و مردم باید با اجرای راهبردهای نظام جمهوری اسلامی از جمله مشارکت، امنیت، سلامت، رقابت که مقام معظم رهبری بیان فرمودند، نقشه‌هایی که دشمنان برای انتخابات طراحی کرده را خنثی کرده و ان‌شاالله ما شاهد انتخاباتی با مشارکت بالا در ایران اسلامی مخصوصاً در شهرستان اسدآباد باشیم.

فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد همچنین از حضور مسئولان و مردم انقلابی شهرستان اسدآباد در تشییع پیکر مطهر شهید گمنام و اجتماع عظیم آنان راهپیمایی ۹ دی روز گذشته قدردانی کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal