آخرین اخبار

9. دى 1402 - 10:13   |   کد مطلب: 47002
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی:
نمایش غیرت دینی در 9 دی پاسخی به فتنه آمریکایی_اسرائیلی است
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی 9 دی را باشکوه‌ترین صحنه‌ غیرت دینی و بصیرت عاشورایی مردم موقعیت‌شناس دانست و گفت: این حضورها در صحنه‌های مختلف نشان از ولایتمداری و جواب دندان‌شکن به فتنه آمریکایی-اسرائیلی است که بیانگر بینش عمیق مردم دارد.

صادق خزل‌پور در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال حماسه 9 دی را رویدادی بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و تجسم عینی‌ترین پیوند «جمهوریت» و «اسلامیت» نظام خواند و گفت: روح حاکم بر اصل انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 با حضور عظیِم بی‌نظیرِ و تاریخی ایرانیان دوباره در حماسه جاویدان 9 دی ماه 1388 بازتولید شد.

وی ادامه داد: این روز بزرگ یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های غیرت دینی و بصیرت عاشورایی ایرانیان و نمادی از بیعت مردم با رهبری و اصل ولایت‌فقیه، بصیرت، خودآگاهی و موقعیت‌شناسی مردم است.

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی حضور حماسی، حداکثری، قاطع و گسترده مردم عاشورایی و ولایتمدار کشور و جواب دندان‌شکن آن‌ها به فتنه آمریکایی-اسرائیلی را بیانگر بینش عمیق ایرانیان و احساس مسئولیت ملی و دینی آن‌ها در بزنگاه‌های حساس تاریخ دانست و افزود: تدبیر و درایت حکمیانه رهبر انقلاب به موازت بردباری، حلم و در عین حال هوشیاری و بصیرت مردم، کشور را از یک بزنگاه تاریخی به سلامت عبور داد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که فرمود: «جز نیروی ایمان و غیرت و همت و آگاهی و بصیرت چیز دیگری نمی‌توانست آن فتنه ها و آن آتش ها را خاموش کند»، از جامعه دانشگاهی سید جمال‌الدین اسدآبادی خواست با پاسداشت خروش عظیم ملت با بصیرت ایران در 9 دی 88، اعمال منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان را محکوم و با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بیعت دوباره کنند.

خزل‌پور یادآور شد: هیچ توطئه‌ای هر اندازه هم بزرگ و گسترده باشد، قادر به جدایی بین مردم و ولایت و آسیب رساندن به نظام مقدس برآمده از خون پاک هزاران شهید نیست.

وی افزود: بدون تردید، تمام تلاش مجموعه دانشگاهی سید جمال‌الدین اسدآبادی بر آن است که همواره در مسیر تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت‌آفرینی بر مدار جهاد تبیین، مقابله با جنگ روایت‌ها و جنگ شناختی حرکت کند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal