آخرین اخبار

15. دى 1402 - 15:26   |   کد مطلب: 47029
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد:
صهیونیست با ترورهای کور دنبال دستاوردسازی است
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سرچشمه این التهابات و حوادث شهادت‌گونه بر عهده استکبار و صهیونیست است، گفت: آنان با ترورهای کور به دنبال دستاوردسازی هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام محمد غفاری پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری شهدای حادثه تروریستی کرمان که در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار شد، اقدام مذبوحانه دشمن در ترور شهدا در گلزار کرمان را نشانه بزدلی دانست و گفت: دشمن خیال می‌کرد که مردم با به شهادت رساندن زائران بی‌گناه مزار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌ترسند و دیگر در گلزار شهداها حاضر نمی‌شوند، این درحالی است که مردم بعداز آن حادثه پر رنگ‌تر حاضر شدند.

 

وی با بیان اینکه سربلندی ایرانیان را در شهادت خواند و گفت: کشته شدن در راه خدا و اهداف و آرمان انقلاب برای ما عادت و افتخار است.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه دشمن مردم را از شهادت و مرگ می‌هراساند در حالی که مردم شهادت را افتخار خود می‌دانند، افزود: سرچشمه این التهابات و حوادث شهادت‌گونه بر عهده استکبار و صهیونیست است.

 

وی با بیان اینکه انتقام سخت حادثه تروریستی کرمان گرفته خواهد شد، افزود: داعش همان توله استکبار را مجبور کردند که مسئولیت این حادثه را برعهده بگیرند درحالی که داعشی‌ها وقتی عملیاتی را رقم می‌زنند، سریعاً اعلام و تصاویری از آن را منتشر می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام غفاری با اشاره به عملیات‌های تروریستی اخیر دستاوردسازی برای صهیونیست‌ها است، گفت: با این حوادث غرور ملت ایران جریحه‌دار شد، باید هوشیار باشیم احساساتی عمل نکنیم.

 

وی جنگ روسیه و اوکراین هم اشاره‌ای کرد و افزود: امروز بندر اسرائیل با ۱۵ درصد توان کار می‌کند و در حال تعطیلی و رژیم آنان در حال فروپاشی است، بنابراین با این‌ ترورهای کور به دنبال دستاوردسازی هستند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ۱۲۰ بار سوریه و عراق در طول ۹۰ روز  پایگاه‌های آمریکا را مورد هدف قرار دادند، تصریح کرد: جنگ فرسایشی شده و این به نفع آمریکا و اسراییل نیست و اقتصاد آنان به خطر افتاده است.

 

در این مراسم یکی از مداحان به نوحه‌خوانی برای شهدای حادثه تروریستی کرمان پرداخت و جمعی از نیروهای خدماتی شهرداری هم به یاد شهید پاکبان با لباس پاکبانی در مراسم حضور یافته بودند.

 

همچنین در این مراسم از یک برنامه اپلیکیشن با عنوان روایت ایثار به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی رونمایی شد.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal