آخرین اخبار

19. دى 1402 - 22:19   |   کد مطلب: 47056
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اسراف برکت را از جامعه می‌برد و قطع صله رحم، جامعه را گرفتار و موجب عدم نزول رحمت می‌کند، گفت: اعتقاد ما به خدا است و اگر خطا کنیم، باران نمی‌فرستد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های  نماز استسقاء یا همان نماز طلب باران در جوار شهدای گمنام این شهر در پارک شهید مدنی(جنگلی)، حساب جامعه  ایمانی را با جامعه کفر متفاوت خواند و گفت: ما که ایمان به خدا داریم، باید به دستوراتش عمل و حرمتش را حفظ کنیم، ما مؤمنان اعتقاد به خدا داریم و اگر خطا کنیم، باران نمی‌فرستد و گرفتارمان می‌کند.

 

وی با تأکید بر انجام صله رحم، تصریح کرد: از جمله گناهانی که عقابش نقد و زود دامن جامعه را می‌گیرد، صله رحم است، برادر به برادر و برادر به خواهر رحم نمی‌کند، قطع صله رحم است،

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اسراف برکت را از جامعه می‌برد، افزود: کشاورزانی که بی‌رویه از آب استفاده می‌کنند، کفران نعمت است و دامن‌مان را می‌گیرد.

 

وی در بخش دوم خطبه ها هم با اشاره به اینکه هواشناسی در چندین نوبت اعلام کرد که بارندگی است و بارانی نبارید، از خداوند خواست پیش‌بینی‌ها برای باران با این دعاها به سرانجام برسد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal