آخرین اخبار

25. دى 1402 - 10:06   |   کد مطلب: 47089
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه فرآیند کنترل پسماندهای تولیدی حاصل از فعالیت‌های گازرسانی بر عهده‌ واحد حفاظت از محیط زیست این شرکت است، گفت: هم اکنون 14.5 درصد از فضای موجود شرکت گاز استان همدان به فضای سبز اختصاص یافته است.

به گزارش آوای سیدجمال،  مجید الهیاری یکی از اقدامات حوزه واحد حفاظت از محیط زیست شرکت گاز را در زمینه  توسعه و نگهداشت فضای سبز خواند و افزود: در این راستا کلیه شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت  موظف به ایجاد فضای سبز به میزان ۱۰ درصد از کل فضای صنعتی  بوده که هم اکنون ۱۴.۵ درصد از فضای موجود شرکت گاز استان همدان به فضای سبز اختصاص یافته است.

 

وی گفت: واحد حفاظت از محیط زیست، فرآیند کنترل پسماندهای تولیدی حاصل از فعالیت‌های گازرسانی را عهده‌دار است که در این زمینه نیز 689 مورد بازدید انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به تنش آبی ایجاد شده در استان همدان، گفت: بر این اساس واحد حفاظت از محیط زیست، نسبت به اندازه‌گیری و پایش مصرف آب در بخش اداری اقدام و در سایر مصارف انرژی برق و گاز هم اقدامات کنترلی صورت می‌پذیرد.

 

وی اذعان کرد: برای استفاده از انرژی‌های پاک نسبت به راه‌اندازی و بهره برداری از سلول‌های خورشیدی و تولید انرژی برق به میزان 75 کیلووات در محل 6 ساختمان ادارای و عملیاتی مورد بهره‌برداری قرار داده است.   

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal