آخرین اخبار

27. دى 1402 - 10:10   |   کد مطلب: 47102
نویسنده اسدآبادی در حوزه کودک و نوجوان دفاع مقدس با اشاره به برگزیده شدن اثر خود با عنوان «قهرمان آسمان»، گفت: این کتاب خاطرات یک خلبان شهید است که کودک و نوجوان با خواندن خاطرات او می‌داند چه انسان‌های شریفی برای ماندن و استواری این مرز و بوم شهید شدند.

فاطمه بگزاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از برگزیده شدن اثر خود در هشتمین همایش «اندیشه و قلم» ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این کتاب اثری در بخش کودک است که با عنوان «قهرمان آسمان» و خاطرات شهید امیر سرلشکر عباس بابایی تألیف شده است.

 

وی با اشاره به آغاز تألیف کتاب «قهرمان آسمان» در سال ۱۴۰۱، گفت: این کتاب در بخش کتاب کودک و نوجوان نوشته شده است.

 

نویسنده اسدآبادی در حوزه کودک و نوجوان دفاع مقدس با بیان اینکه تالیف کتاب خلبان عباس بابایی در عین اینکه سخت بود، اما بسیار شیرین و لذت بخش بود، افزود: برای اولین بار بود شخصیتی چون عباس را کار می‌کردم. خاطرات عباس سراسر مهر و سخت‌کوشی و ایمان و اراده بود. باید طوری عباس را به قشر کودک و نوجوان معرفی می‌کردم که آن‌طور که هست، جلوه‌گر می شد.

وی با اشاره به اینکه شهید عباس ‌بابایی پر از خاطرات ایثار و فداکاری و مقاومت و استقامت است، تصریح کرد: کودک و نوجوان امروز با خواندن این خاطرات می‌داند چه انسان‌های شریفی برای ماندن و استواری این مرز و بوم شهید شدند.

 

 

فاطمه بگزاده یکی از نویسندگان در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس و از افتخارات شهرستان اسدآباد است که در بخش کودک و نوجوان نیز به خوبی ورود و دارای چندین کتاب است.

 

این بانوی نویسنده بیش از ۴۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس دارد که حرفه نویسندگی را از ۱۱ سالگی شروع کرده است.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal