آخرین اخبار

28. دى 1402 - 11:30   |   کد مطلب: 47106
فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد با اشاره به اعزام 44 نفر از جامعه فرهنگی این شهرستان با مناطق عملیاتی جنوب از آنان خواست فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان را برای دانش‌آموزان در سطح مدارس بازگو کنند.

امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از برگزاری اولین کاروان  راهیان نور در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: در این کاروان که ویژه فرهنگیان بود، تعداد ۴۴ نفر از جامعه فرهنگی و معلمان این شهرستان با یک دستگاه اتوبوس به مدت ۴ روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

 

 

وی هدف از برگزاری کاروان راهیان نور را تجدید میثاق با شهدا و یادآوری رشادـف جانفشانی و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: در این کاروان جامعه فرهنگیان شهرستان با آرمان‌های شهدا میثاق دوباره بستند و با مناطق عملیاتی و معارف دفاع مقدس بیشتر آشنا شدند.

 

فرمانده سپاه و بسیج مقاومت ناحیه شهرستان اسدآباد فرهنگیان را مؤثرترین قشر انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دوران دفاع مقدس به جامعه به خصوص دانش‌آموزان دانست.

 

وی یادآور شد: در این رویداد فرهنگی فرهنگیان در کنار اینکه خود با رشادت‌ها و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شوند، باید آن فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان را برای دانش‌آموزان در سطح مدارس بازگو کنند.

 

الیاسی در بخش دیگری از سخنانش به فرموده رهبر انقلاب که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: اعزام این کاروان‌های راهیان نور نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد شهدا و البته تأثیر زیادی بر ترویج فرهنگ ایثار دارد.

 

وی از برگزاری این کاروان‌های راهیان نور در بین اقشار مختلف جامعه در طول اشاره کرد و گفت: این اقدام فرهنگی در تقویت روحیه معنوی جامعه اثربخش است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal