آخرین اخبار

28. دى 1402 - 12:12   |   کد مطلب: 47107
همزمان با میلاد امام جواد(ع) انجام می‌شود؛
اجرای پویش «نذر اسباب بازی» در اسدآباد
مسئول کانون جوانان رضوی شهرستان اسدآباد از اجرای پویش «نذر اسباب بازی» در اسدآباد همزمان با میلاد امام جواد(ع) خبر داد و گفت: مردم می‌توانند برای پیوستن به این پویش، یا با خرید اسباب بازی و یا کمک نقدی برای تهیه اسباب بازی اقدام کنند.

علی محمودی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از برگزاری پویش «نذر اسباب ‌بازی» در اسدآباد خبر داد و گفت: این امر همزمان با سالروز ولادت حضرت امام جواد(ع) برای اهدای اسباب بازی به کودکان محروم انجام می‌شود.

 

وی هدف از اجرا ی این پویش فرهنگی را در راستای توجه به کودکان محروم جامعه و تقویت روحیه بخشندگی و مهربانی و الگوگیری از سخاوت حضرت امام جواد(ع) در بین مردم و جامعه دانست.

 

مسئول کانون جوانان رضوی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: مردم می‌توانند با پیوستن به پویش «نذر اسباب بازی» یا با خرید اسباب بازی و اهدا آن به محل‌های دارالقرآن شهید وارسته در پارک شهید رجایی، کمیته امداد امام خمینی(ره) در بلوار 22 بهمن و اداره بهزیستتی در شهرک قندی تحویل دهند.

 

وی افزود: البته اگر کمک نقدی برای تهیه اسباب بازی هم دارند، می‌توانند به شماره کارت 6037997512279564 به نام علی محمودی واریز کنند.

 

محمودی یادآور شد: فرصت اهدا اسباب بازی و یا  کمک‌های نقدی برای خرید این اسباب بازی‌ها به عنوان هدیه مهربانی تا دوم بهمن ماه است.

 

وی افزود: کانون جوانان رضوی شهرستان اسدآباد در یک اقدامی هم در شب یلدا، به اجرای پویش یلدایی برای سومین سال متوالی پرداخت و با جمع‌آوری کمک از خیرین برای خانواده‌های مستمند میوه و بسته‌‎های غذایی تهیه کرد.

 

اهداء هدیه به کودکان محروم جامعه یکی از توفقیات الهی است که حضرت امام جواد(ع) در حدیثی فرمود: این امر یکی از خصلت‌های فرد مؤمن است که اگر در خود شکوفا کند، قطعاً رزق معنوی و مادی بر او سرازیر می‌شود.

 

امام محمدتقی(ع) فرزند حضرت امام رضا(ع) است که به خاطر بخشنده بودن، مهربانی و احساسات سرشار از رئوف بودنش به او لقب «جواد» دادند و مردم باید این خصوصیات را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal