آخرین اخبار

10. بهمن 1402 - 10:17   |   کد مطلب: 47188
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افزایش مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی در طی دو روز گذشته خبر داد.

مجید الهیاری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از افزایش مصارف گاز خانگی در سطح استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این روند افزایشی مصرف گاز طبیعی به دلیل برودت هوا در طی دو روز گذشته در این استان بوده است.

 

وی با تأکید بر رعایت مصرف گاز از سوی شهروندان، از آنان خواست با رعایت نکات ساده‌ای مانند پوشیدن لباس گرم و کم کردن شعله‌های بخاری‌ در منازل موجب حفظ و پایداری جریان گاز باشند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تصریح کرد: علی‌رغم بارش رحمت الهی همراه با موج سرما که باعث کاهش دما و افزایش مصرف گاز طبیعی شد، اما خوشبختانه با همت همکاران ما در این شرکت هیچ خانه‌ای بدون گاز و یا با قطعی و افت فشار این انرژی مواجه نشده است.

 

وی یادآور شد: در راستای تأکید و توجه به مصرف بهینه گاز آموزش را از مدارس شهر همدان با برگزاری جشنواره «همیار گاز مصرف بهینه» بین دانش‌آموزان این شهر آغاز کرده‌ایم که این جشنواره در 10 مدرسه منتخب شهر همدان در حال انجام است.

 

الهیاری خاطرنشان کرد: قطعاً با رعایت مصرف این نعمت خدادادی در بخش‌های مختلف به خصوص بخش خانگی، کمتر شاهد قطعی و محدودیت ارائه این نعمت در بخش صنایع فوق عمده خواهیم بود.

 

وی اذعان کرد: شرکت گاز استان همدان از ابتدای تأسیس تاکنون تعداد 678 هزار و 45 مورد اشتراک‌پذیر در این استان دارد که از این تعداد 624 هزار و 879 مورد آن مربوط به بخش خانگی است.

 

گاز به عنوان یک انرژی و نعمت خدادادی است که در این ایام سرد سال باید بیشتر به آن توجه کرد و در استفاده از آن اهتمام ویژه داشت و البته می‌توان به عنوان شکرانه نعمت بارش الهی در روزهای اخیر، در مصرف بهینه دیگر نعمت خدادادی رعایت کرد و قدر آن را دانست.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal