آخرین اخبار

12. بهمن 1402 - 14:07   |   کد مطلب: 47210
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از اجرای یک روزه طرح آرامش در شهر در این شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مصیب شاهملکی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، با هدف برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادین متجاهروهمچنین افزایش احساس امنیت در بین شهروندان بویژه در حاشیه شهر این طرح در قالب ۱۵ تیم خودرویی و همکاری ۶۰ پلیس اجرا شد.

او تصریح کرد: درنتیجه اجرای این طرح علاوه بر کشف ۷ کیلو گرم انواع موادمخدر، چندین حقه وافور و ترازوی مخصوص توزین مواد مخدر وآلات و ادوات استعمال آن، تعداد ۲۱ قبضه سلاح سرد از نوع چاقو وقمه، دو عدد شوکر و افشانه غیرمجاز، تعداد ۲۵ خرده فروش و ۹ نفر معتاد متجاهر دستگیرکه معتادین به مراکز ترک اعتیاد وخرده فروشان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: طرح آرامش در شهر تا پایان سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند به منظور همکاری و مشارکت در این طرح، اطلاعات و گزارش‌های خود در خصوص وقوع جرایم مرتبط با مواد مخدر از طریق تماس با مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal