آخرین اخبار

11. بهمن 1394 - 15:42   |   کد مطلب: 30033
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد
توقیف سواری «ال 90» با خلافی بیش از 26 میلیون ریال در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، از توقیف یک دستگاه خودروی سواری «ال 90» با خلافی 26 میلیون و 150 هزار ریال خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس؛ داوود علی‌بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفته گذشته یگان‌های تابعه پلیس در سطح شهرستان اسدآباد با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود، طرح‌های پیشگیرانه را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان انجام شد، گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اسدآباد به منظور اجرای قانون، طرح شناسایی و توقیف وسایل نقلیه مزاحم و متخلف را به مرحله اجرا درآوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد شناسایی و توقیف خودروهایی با تخلف بالای 10 میلیون ریال را از دیگر اهداف این طرح دانست و گفت: مأموران راهنمایی و رانندگی با استقرار در مناطق اصلی شهر و همچنین پوشش مناطق حاشیه‌ای، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی سواری «ال 90» با خلافی 26 میلیون و 150 هزار ریال و انتقال آن به پارکینگ شدند.

وی ادامه داد: در این طرح 9 دستگاه خودروی وانت بار متخلف، 14 دستگاه خودرو با خلافی بالای 10 میلیون ریال شناسایی و به پارکینگ منتقل شدند.

علی‌بخشی ضمن بیان اینکه پلیس در اجرای کامل قانون و مقررات، تأکید دارد و در این زمینه چشم‌پوشی نخواهد کرد، از رانندگان به ویژه راکبان موتورسیکلت خواست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal