آخرین اخبار

21. بهمن 1402 - 8:17   |   کد مطلب: 47287
عضو کمیته برگزاری مراسمات اسدآباد خبر داد:
برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در سه شهر اسدآباد
عضو کمیته برگزاری مراسمات شهرستان اسدآباد از برگزاری اهپیمایی 22 بهمن در سه شهر اسدآباد، آجین و پالیز خبر داد و گفت: این راهپیمایی سه سخنران مجزا خواهد داشت.

مهدی الله‌کرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: این مراسم راهپیمایی به صورت جداگانه در سه شهر اسدآباد، آجین و پالیز این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال رأس۱۰ صبح ساعت با تجمع و شکوه خاص مردم مقابل دفتر امام جمعه آغاز و به سمت میدان غدیر خواهد بود، افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام علی احتشام‌کاشانی، یکی از اساتید حوزه علمیه قم سخنرانی خواهد کرد.

 

عضو کمیته برگزاری مراسمات شهرستان اسدآباد از اجرای سرود ۳۰۰ نفره دانش‌آموزان دختر در راهپیمایی 22 بهمن امسال در شهر اسدآباد خبر داد و گفت: در این مراسم همراه با قرائت قرآن و قطعنامه و پخش سرود ملی،  پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهر آجین رأس ساعت ۱۰ برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم در این شهر میدان امام علی(ع)  تا مسجد جامع این شهر خواهد بود.

 

الله‌کرمی افزود: در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در شهر آجین علاوه بر تلاوت قرآن، پخش سرود، سخنرانی، قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، حجت‌الاسلام رضایی سخنرانی خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی شهر پالیز رأس ساعت ۹:۳٠ آغاز خواهد شد، گفت: مردم دو محله مزرعه‌بید و جنت‌آباد به ترتیب با تجمع در مقابل مسجد امام زمان(عج) و مسجد جامع به سمت مدرسه حضرت صدیقه(س) حرکت خواهند کرد.

 

عضو کمیته برگزاری مراسمات شهرستان اسدآباد افزود: در این مراسم راهپیمایی که همراه با برنامه‌های تلاوت قرآن، پخش سرود ملی، سخنرانی،  قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل خواهد بود، حجت‌الاسلام مرسلی به سخنرانی خواهد پرداخت.

 

وی با تأکید بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، خاطرنشان کرد: امسال مردم با شکوه و شور در این راهپیمایی مقدمه‌ای برای حضور در انتخابات خواهند داشت.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal