آخرین اخبار

27. بهمن 1402 - 15:28   |   کد مطلب: 47333
امام جمعه اسدآباد خطاب به نامزدهای انتخاباتی:
مردم از شما متانت، ادب و انصاف ببینند
امام جمعه شهرستان اسدآباد خطاب به نامزدهای انتخاباتی، گفت: طوری رفتار کنید که در آینده در چشم هم بتوانید نگاه کنید، فحش و چنگ زدن بر صورت هم در شأن جامعه علوی نیست، مردم باید از شما متانت، ادب و انصاف ببینند، در یک رقابت صمیمی تیلیغ کنید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۲۷ بهمن‌ماه در مسجد جامع شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه تنها یاد خداست که آرامش‌بخش است و لذتی بالاتر از آن نیست، گفت: باید با خواندن نماز از وجود خدا لذت ببریم، البته که با یاد خدا ناخالصی‌ها از بین می‌رود.

 

وی با تأکید بر گرفتن انس با مناجات شعبانیه، گفت: در ایام شعبانیه باید با خواندن دعاها لذت برد.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور میلیونی ملت ایران چهره یزدی را درهم ریخت.

 

وی با اشاره به ویژ‌گی‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی،گفت: یک نماینده مجلس باید حافظ جان و مال مردم باشد، کاردان و امانتدار باشد.

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی انتخابات مجلس خبرگان را مهم خواند و افزود: حضور در انتخابات و انتخاب نمایندگان در مجلس خبرگان یک تکلیف دینی است که با انتخابات نمایندگان اصلح رهبر توانمند و با درایتی چون  رهبر انقلاب انتخاب شده است.

 

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی، گفت: اکثرا همه با هم فامیل و آشنا هستید، طوری رفتار کنید که در آینده در چشم هم بتوانید نگاه کنید، فحش و چنگ زدن بر صورت هم در شأن جامعه علوی نیست. پرخاشگری و بداخلاقی و بدرفتاری مایه سرافکندگی شیعه و نظام اسلامی می‌شود.

 

امام جمعه اسدآباد خطاب به نامزدها تأکید کرد: مردم باید از شما متانت، ادب و  انصاف ببینند، در یک رقابت صمیمی تیلیغ کنید و در انتخابات مشارکت کنید.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal