آخرین اخبار

5. اسفند 1402 - 13:49   |   کد مطلب: 47414
کارشناس هواشناسی استان همدان پیش‌بینی کرد؛
آغاز بارش‌ برف از امشب در همدان
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه استان همدان در هفته پیش‌رو شاهد ورود دو موج بارشی خواهد بود، گفت: بارش‌ها به دلیل برودت هوا به صورت برف است و هفته‌ای سرد پیش‌رو داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از عصر همدان روح‌الله زاهدی با اشاره به آخرین مدل‌های خروجی آب و هوایی استان همدان گفت: از اواخر امشب پیش‌بینی می‌شود شاهد آغاز بارش‌ها در استان همدان باشیم.

وی با بیان اینکه بارش‌ها به صورت باران آغاز و به تناوب به دلیل سرمای هوا تبدیل به برف خواهد شد، افزود: تا پایان هفته بارش برف را در استان شاهد هستیم و تا صبح دوشنبه بیشتر می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: بارش‌ها در روزهای دوشنبه وسه‌شنبه خیلی شدید نیستند اما به دلیل فعالیت طولانی مدت سامانه بارشی و ورود موج دیگری از بارش‌ها تا پایان هفته، امیدواریم بارش‌ها به میزان مناسبی باشند.

زاهدی با اشاره به اینکه در استان برودت هوا را شاهد خواهیم بود، گفت: کاهش محسوس دما این هفته را به هفته‌ای سرد تبدیل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از صبح دوشنبه کاهش محسوس دما را شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: دما در استان همدان به زیر صفر خواهد رسید.

گفتنی است در اکثر مناطق کشور شاهد بارش باران و برف هستیم و امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، نیمه غربی، شمال شرق، مناطقی از جنوب بارش پیش‌بینی شده است.

فردا نیز در بیشتر مناطق کشور بارش‌ها ادامه خواهد داشت و بارش‌ها در در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

با توجه به تعطیلات پیش‌رو از رانندگان تقاضا شده است تا از سفر غیرضروری بپرهیزند و در جاده‌ها حتما زنجیر چرخ و آذوقه همراه داشته باشند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal