آخرین اخبار

6. اسفند 1402 - 22:56   |   کد مطلب: 47426
دبیر امور مساجد و معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه اسدآباد:
بلوغ سیاسی داشته باشید، از نماینده مطالبه شخصی نکنید
دبیر امور مساجد و معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه اسدآباد با تأکید بر اینکه تفاوت دارد در انتخابات به چه کسی رأی می‌دهید، گفت: باید به این بلوغ سیاسی برسیم که مطالبه شخصی از نماینده نداشته باشیم و از او بپرسیم که برای عدالت اجتماعی چه می‌کند؟

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی یاری عصر امروز در مراسم جشن نیمه شعبان در حسینیه حضرت امام مجتبی(ع) شهر اسدآباد بزرگترین مانع و یا عامل در ظهور امام زمان(عج) را سیاسیون جامعه و کمترین نقش در ظهور حضرت را مردم عادی خواند و گفت: دومین و مقدس‌ترین هدف  همه اانبیا و ائمه اطهار(ع) بعداز دعوت به یکتاپرستی اقامه قسط و عدل در جامعه است و امام زمان(عج) هم همین مسیر را قرار است ادامه دهند.

 

وی با بیان اینکه آنچه باعث تاخیر در ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) می‌شود‌، ظلم، ستمگری و فاصله طبقاتی است.

 

دبیر امور مساجد و معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه اسدآباد هدف مهم امام زمان(عج) را تحقق عدالت اجتماعی دانست و گفت: هر فردی با هر مکتبی، تفکری، گرایش سیاسی در جمهوری اسلامی یک قدم به سمت عدالت اجتماعی برود و نزدیک به ظهور امام زمان(عج) مؤثر شود، می‌توانیم بگوئیم که در ظهور ایشان بوده است.

 

وی تصریح کرد: هدف اصلی جمهوری اسلامی است است که برای ظهور حضرت عدالت‌گستری کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین یاری با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم در انتخابات مؤثر باشیم و بلوغ فکری مردم باید در دادن رأی آنان اتفاق بیفتد.

 

وی با بیان اینکه با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات قطعاً مؤثر است، افزود: دورانی را داشتیم که مردم امیرالمؤمنین را انتخاب کردند و رأی آنان مؤثر بود.

 

دبیر امور مساجد و معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه اسدآباد با تأکید بر اینکه تفاوت دارد که به چه کسی رأی می‌دهید، افزود: ما باید به این بلوغ سیاسی برسیم که مطالبه شخصی از نماینده نداشته باشیم و از او بپرسیم که برای عدالت اجتماعی چه می‌کند؟

 

وی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، گفت: در آن انتخابات براساس پیمایشی ۴۴.۱ درصد از بانوان محجبه ما اصلاً شر‌کت نکردند، این یک زنگ خطر برای نظام اسلامی ماست.

انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal