آخرین اخبار

4. دى 1398 - 9:43   |   کد مطلب: 34421
فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ۹ دی، نمایشی از جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود، گفت: بی‌شک حماسه ماندگار نهم دی ماه تا ابد در تاریخ نظام و انقلاب ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی سه شنبه ۳ دی ماه در جلسه هماهنگی ۹ دی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: تبعیت از ولایت،‎ ‎مهمترین شاخصه ملت ایران است که همواره این مهم را به ‏منصه ظهور رسانده‌اند و ملت حسینی در حماسه نهم دی، عاشورایی به صحنه آمدند و گوشه‌ای از غیرت حسینی خود را در دفاع از ولایت و انقلاب به دشمنان خارجی و غفلت‌زدگان داخلی نشان دادند.

 

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه طمع‌ورزی دشمنان به نظام اسلامی را کوتاه و به تثبیت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کرده است، افزود: ۹ دی برگ زرینی از افتخارات دیگر انقلاب بوده  است که در تاریخ همواره ماندگار و ثبت خواهد بود و در این حماسه بی نظیر حضور عاشورایی مردم در سال ۸۸ و حمایت از ولایت فقیه یک روز تاریخی، حماسی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شد.

 

درویشی در ادامه از تجمع مردم اسدآباد در مسجد جامع شهر در روز ۹ دی ماه رأس ساعت ۹:۳۰ دقیقه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود در این تجمع بزرگ بیش از ۱۵۰۰ نفر از مردم اسدآباد با توجه به ظرفیت مسجد جامع شهر حضور داشته باشند.

 

وی با تأکید بر حضور حداکثری اقشار مردم در مراسم ۹ دی ماه شهرستان خاطرنشان کرد: به طور قطع دشمنان نظام جمهوری اسلامی این شور و حضور حداکثری مردم از اقشار مختلف را رصد خواهند کرد که باید بار دیگر با حضور در این روز تاریخی مشت دیگری بر دهان دشمنان ملت ایران اسلامی زد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد در پایان یادآور شد: برای حضور حداکثری روستائیان در این تجمع بزرگ توسط دهیاران و پایگاه های مقاومت روستایی اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal