آخرین اخبار

7. اسفند 1402 - 14:09   |   کد مطلب: 47429
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:
جریمه ۲ میلیاردی قاچاقچی لوازم‌خانگی در همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچی لوازم خانگی در همدان به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مرضیه یونسی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز فامنین به پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۱۹۲ دستگاه گوشت کوب برقی به ارزش یک میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه برای خودرو حامل کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش خودرو به پرداخت ۵۷۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال محکوم کرد.

وی با بیان اینکه اجرای احکام تعزیرات حکومتی فامنین با دریافت پرونده، اقدام به وصول جریمه کرد افزود: ماموران پلیس آگاهی فامنین در اتوبان همدان _ ساوه از خودرو وانت محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت ۲ نانوا متخلف در تویسرکان
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۲ نانوا برای عرضه خارج از شبکه ۲ هزار کیسه آرد یارانه ای خبر داد و گفت: پرونده یک نانوا به دلیل عرضه هزار و ۱۰۰ کیسه آرد یارانه ای خارج از شبکه به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال رسیدگی و شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده ، تخلف را محرز و علاوه بر الزام عرضه کالا در شبکه توزیع، متخلف را به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی افزود: این شعبه پرونده نانوا دیگر که اقدام به عرضه خارج از شبکه ۹۰۰ کیسه آرد یارانه ای کرده بود رسیدگی و با احراز تخلف، متهم به پرداخت سه میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته وی، جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان گزارش تخلف ۲ نانوا را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

وی تعداد پرونده های وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه سال جاری تاکنون را ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره عنوان کرد و گفت: واحدهای متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

یونسی افزود: عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۵۷۸ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۷۱، عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۲۷۳ و تقلب با ۹۱۹ فقره پرونده در صدر تخلفات قرار دارند.

وی اظهار کرد: گروه های گشت مشترک تعزیرات در قالب هزار و ۵۰ نفر طی ۱۰ ماهه امسال روانه بازار شدند و ۹ هزار و ۵۶ مورد بازرسی انجام دادند که نتیجه آن تشکیل ۲ هزار و ۷۴۳ پرونده تخلف بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal