آخرین اخبار

1. مهر 1403 - 16:31   |   کد مطلب: 48467
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از رسیدگی به بیش از ۲۰ پرونده مهم و ملی با محکومیت افزون بر پنج میلیارد ریال در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مرضیه یونسی گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۶ هزار و ۲۵۶ فقره پرونده مورد رسیدگی قرارگرفته است.

او تصریح کرد: از این تعداد پنج هزار و ۳۱۹ پرونده دربخش کالا و خدمات، ۶۴۹ پرونده دربخش قاچاق کالا وارز و ۲۸۸ پرونده دربخش بهداشت دارو و درمان است و متخلفان به مبلغ ۲ هزارو ۱۲۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: از این تعداد پرونده، بیش از ۲۰ پرونده مهم و ملی با محکومیت پنج میلیارد ریال به بالا بوده و تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر پرونده‌های خرد به پرونده‌های کلان نیز با اولویت بیشتری رسیدگی و آرا قاطع صادر می‌کند.

مرضیه یونسی افزود: با همکاری و تلاش بازرسان سازمان صمت، ادارات جهاد، منابع طبیعی، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و درمان، شرکت نفت، اتاق اصناف، ماموران نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی این تعداد پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal