آخرین اخبار

8. اسفند 1402 - 10:11   |   کد مطلب: 47438
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد:
رأی ندهیم، دشمن بر طبل ‌ناتوانی‌ ما می‌کوبد
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با بیان اینکه حق هر ایرانی است با حضور در پای صندوق‌های رأی آن را بگیرد، گفت: اگر ما برای خود تصمیم و مسیر و هدف نداشته باشیم، مطمئنٱ از بیرون بر این طبل خواهند کوبید که مردم این مملکت تدبیر و توان تصمیم و عزم و اراده‌ای ندارند.

 هادی نامور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، شرکت در انتخابات را وظیفه خواند و گفت: رهبر انقلاب به عنوان پدر دینی و معنوی و رهبر مملکتی اسلامی و فتوای تمامی مراجع و منطق و عقل خود انسان برای پیشرفت، خودکفایی و عدم وابستگی و حق تصمیم‌گیری بدون دخالت اجنبی‌ها و صدها دلیل دیگر بدون شک در هر برهه و تحت هر شرایطی شرکت در انتخابات یک وظیفه و واجب دینی است.

 

وی اذعان کرد: شرکت نکردن در انتخابات، کسرت و کمرنگ شدن انتخابات در درجه اول گریبان‌گیر تک تک افراد جامعه از مسئول و غیر مسئول خواهد بود.

 

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در این زمینه هیچ کشور یا سیاستمدار خارجی نمی‌تواند دایه دلسوزتر از مادر باشد، افزود: تمام اهداف و نیات ممالک و سیاسیون خارجی و حتی خود فروخته‌های داخلی ضربه به نظام و بی بندو باری و عدم فرمانبرداری و تعهدات عمومی مردمی به قوانین داخلی و از بین بردن تعصب و غیرت ملی است، پس بلاشک تردیدی نیست که اگر ما برای خود تصمیم و مسیر و هدف نداشته باشیم، مطمئنٱ از بیرون بر این طبل خواهند کوبید که مردم این مملکت تدبیر و توان تصمیم و عزم و اراده‌ای ندارند.

 

وی تأکید کرد: حضور در انتخابات جدا از هر مسئله‌ای، واجب و عقلانی است.

 

نامور با بیان اینکه، رأی ما یعنی اظهارنظر، دخالت و همکاری در ساختن و آبادی نقطه نقطه از سرزمینی که در آن زندگی می‌کنیم و از منابع آن استفاده می‌کنیم و شهروند آن محسوب می‌شویم.

 

وی اذعان کرد: این حق هر ایرانی است که با حضور در پای صندوق‌های رأی آن را می‌گیرد، بنابراین برای اثبات تمامی این موضوعات بدون آن که تحت تأثیر فضاهای آلوده دیگر قرار بگیریم، راه سلامت و پیشرفت را با رأی خود بسازیم و این راه را به آیندگان صادر کنیم.
انتهای خبر/ن
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal