آخرین اخبار

13. اسفند 1402 - 14:12   |   کد مطلب: 47486
مسئول موسسه خیریه دارالایتام و مساکین حضرت صاحب الزمان(عج) اسدآباد از توزیع ۱۵۰۰ جفت کفش تحت عنوان پویش کفش مهربانی در بین دانش‌آموزان محروم اسدآباد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سلطان‌علی هادی، به نقل از ایکنا، اظهار کرد: فعالیت‌های این خیریه در دو  بخش، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانوارهای تحت پوشش این مرکز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پویش «کفش مهربانی» با همکاری اداره آموزش‌وپرورش در سطح مدارس شهرستان در حال انجام است، گفت: مبلغ هر جفت کفش ۴۰۰ هزار تومان است و توزیع آنها در آستانه سال نو آغاز می‌شود.

هادی با بیان اینکه کمک‌های نقدی در عرصه‌های، مختلفی مانند پرداخت کمک‌های نقدی به صورت ماهیانه به بیش از ۳ هزار خانوار انجام شده است، گفت: عرصه درمانی، کمک نقدی ضروری، عرصه کمک فرهنگی شامل توزیع لوازم التحریر، کمک به ایتام، کمک پرداختی فطریه، به ارزش ۱۰ میلیارد تومان از ابتدای سال تا کنون به خانوارهای تحت پوشش این مرکز پرداخت شده است.

هادی ادامه با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان هم از ابتدای سال تا کنون به صورت کمک‌های غیر نقدی به خانوارهای تحت پوشش این انجام شده است، گفت: این کمک‌ها در قالب تهیه ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، تهیه لوازم التحریر برای دانش‌آموزان، تهیه میوه شب یلدا، نان مهربانی، کفش مهربانی بوده است.

مسئول مؤسسه خیریه دارالایتام اسدآباد در ادامه درباره طرح «نان مهربانی» گفت: نان مهربانی از محل کفاره غیر عمد ماه مبارک رمضان تامین می‌شود و تاکنون ۱۵ میلیون تومان از این طریق به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است و دیگر عرصه فعالیت این موسسه کمک غیرنقدی به گروه‌های جهادی برای منازل خانوارهای تحت حمایت بوده است.
انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal