آخرین اخبار

13. اسفند 1402 - 14:28   |   کد مطلب: 47489
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با ورود یک سامانه بارشی ضعیف، بارش‌های خفیف و پراکنده برف و باران از اواخر وقت امشب و ساعاتی از روز دوشنبه و سه شنبه استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از باشگاه خبرنگاران محمدحسن باقری‌شکیب گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری بوده و از بعدازظهر امروز افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: بارش‌های امشب بیشتر در مناطق شمالی استان پیش بینی می‌شود و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر احتمال می‌رود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: امشب روند افزایش دما‌های کمینه پیش بینی می‌شود، اما با توجه به افزایش ابرناکی ها، دما‌های روزانه برای فردا دوشنبه و روز سه شنبه، ۲ تا سه درجه نسبت به امروز کاهش خواهد داشت.

باقری شکیب گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند و اسدآباد با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و همدان، فامنین، بهار و رزن با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین دمای استان را داشته‌اند.

او گفت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal