آخرین اخبار

14. اسفند 1402 - 11:52   |   کد مطلب: 47497
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: امروز و فردا به تناوب بارش هایی در سطح خفیف و ملایم به شکل برف و باران در برخی از نقاط استان پیش بینی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

روح الله زاهدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته شاهد برف خفیف و ملایم در برخی از مناطق شمالی استان بودیم که بیشترین بارش ها در ایستگاه رزن با چهار میلی متر و ارتفاع برف ۲ تا سه سانتیمتر گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان ادامه داد: امروز صبح نیز در برخی از نقاط جنوبی استان تا حدود یک میلیمتر بارش گزارش شده است.

زاهدی افزود: از فردا بعدازظهر رفته رفته ابرها کاهش می یابد و روز چهارشنبه این کاهش ابرها به شکلی خواهد بود که ابرهایی به شکل گذرا خواهیم داشت و از روز پنجشنبه و جمعه مجدد موج ضعیف و کم دامنه ای پاره ای از مناطق شمالی استان را به شکل بارش خفیف تحت تاثیر خود قرار دهد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از نظر دمایی از برودت دما کاسته شده و کم و بیش این شرایط طی روزهای آینده پیش بینی می شود.

زاهدی اظهار کرد: کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدای طی ۲۴ ساعت گذشته منفی یک و ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

به گفته وی در این مدت گل تپه با منفی ۶ درجه سردترین و نهاوند با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

وی گفت: از روز چهارشنبه تا جمعه طی ساعاتی از روز وزش باد به شکل افزایش سرعت باد را شاهد خواهیم بود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal