آخرین اخبار

15. اسفند 1402 - 13:59   |   کد مطلب: 47506
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: از شهردار جدید اسدآباد درخواست داریم به ایجاد و بازارهای تخصصی در این شهر توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایسنا امیررضا یوسفیان سه‌شنبه ۱۵ اسفند در مراسم تکریم و معارفه شهردار اسدآباد، اظهار کرد: شهر اسدآباد مبادی ورود بار و مسافر از استان‌های بالادست و غرب کشور بوده و بار و مسافر این استان‌های بالادست و غرب کشور از این مسیر عبور می‌کند و این امر از ظرفیت و نقش مؤثری در اشتغال، تولید و گردشگری شهرستان برخوردار است و توجه ویژه شهردار جدید نسبت به این ظرفیت‌ها و زیرساخت و روساخت‌های آن ضرورت بسیاری دارد.

وی با تأکید بر اینکه دوستان در حوزه مناطق شهری پیشنهادات خود را ارائه دهند، انعطاف و تصویب آن در کمیسیون ماده ۵ و کمیسیون زیربنا با ما، ادامه داد: از شهردار جدید اسدآباد درخواست داریم انعطاف، پیگیری و برنامه‌ریزی در شهر اسدآباد را سرلوحه کار خود قرار داده و ما نیز قول می‌دهیم برای حل مشکلات پیگیر باشیم.

توجه و پیگیری طرح تفصیلی و طرح جامع، موضوع ماده ۹۹ و ۱۱۱ و طرح بازآفرینی شهری و توجه به موضوعات فرهنگی از دیگر مواردی بود که معاون استاندار همدان نسبت به توجه ویژه شهرداران جدید به آن تأکید کرد و افزود: زمانی می‌توان در مدیریت شهری موفق بود که به خاستگاه مردم و دغدغه مردم بپردازیم، هر جا که از مردم فاصله بگیریم برنامه‌ها مغفول و روی زمین می‌ماند.

یوسفیان با تأکید بر اینکه توجه به مطالبات مردم موضوع محوری مدیریت شهری است، گفت: مدل مدیریت شهری شهرهای موفق، توانمندسازی اجتماعی است، بنابراین از شهردار جدید می‌خواهیم به مطالبات اجتماعی و راه‌حل‌هایی که به برون‌رفت مردم از دغدغه و مشکلات حوزه شهری کمک می‌کند، توجه دوچندان داشته باشد.

وی خطاب به شهردار جدید گفت: اگر توانستیم بدون واسطه با مردم صحبت کنیم، مطمئن باشید راه‌حل بسیاری از مشکلات در نزد آنها است به شرط اینکه جو فاصله‌ها با مردم را برداریم و بیشتر به مردم نزدیک شویم.

یوسفیان در پایان بیان کرد: حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی همانند دوره‌های گذشته وظیفه ما نسبت به مردم را سنگین‌تر کرده و اگر برای خدمت به مردم پشت این میزها جان دهیم، ثواب است.

 در این مراسم «قاسم‌علی شرکایی» به عنوان شهردار جدید اسدآباد معرفی و از خدمات «علی‌حسن امیدی» سرپرست شهرداری تقدیر شد.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal