آخرین اخبار

21. اسفند 1402 - 8:47   |   کد مطلب: 47557
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۲۵معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در روز گذشته در سطح شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مصیب شاهملکی از دستگیری 25 معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به اینکه جمع‌آوری معتادین تابلو و مقابله با سوداگران مرگ از نخستین اولویت ماموریتی پلیس و یکی از مطالبات جدی مردم به شمار رفته،  لذا روز گذشته این طرح با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و همکاری  رده های تابعه اجرا شد.

وی با اشاره به نتیجه اجرای طرح، گفت: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر،  تعداد ۴ خرده فروش و۲۱معتاد متجاهر و فعال در امر سرقت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از ساير عملکرد رده‌های تابعه سخن به میان آورد وگفت: علاوه بر کشف یکدستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سرقتی وتعداد ۴۸۰ عددترقه کم خطر ومقدار ۲۰سی سی شربت متادون و دستگیری یک نفر در این رابطه،  تعداد ۶دستگاه وسائط نقلیه مزاحم ومتخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقای فرهنگ شد آمدی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی بااشاره به اینکه اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده استمرار داشته، از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal