آخرین اخبار

23. اسفند 1402 - 13:55   |   کد مطلب: 47583
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان همدان از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی در پنجشنبه آخر سال شهرستان‌های تابعه استان خبر داد.

به گزارشگروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، همایی گفت: با توجه به اینکه برابر آداب و رسوم اسلامی زیارت اهل قبور سفارش شده است و هر ساله تردد در معابر منتهی به آرامستان‌ها پر ترافیک می شود به همین منظور در راستای روان‌سازی ترافیک اجرای محدودیت‌های طرح‌های ترافیکی لازم الاجراست.

او افزود: امسال نیز در شهرستان همدان ورود به آرامستان تنها از ورودی بلوار آیت الله موسوی ممکن و خروج از آرامستان نیز تنها از انتهای باغ بهشت و ضلع منتهی به میدان امام حسن(ع) میسر خواهد شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان همدان تأکید کرد: همچنین تمامی ورودی‌ها از تقاطع بابک تا میدان امام حسن نیز مسدود است.

همایی تصریح کرد: تردد کامیون و تریلر نیز از سمت بلوار امام خمینی(ره) حد فاصل پل سردار سلیمانی تا تقاطع بابک ممنوع و از مسیر جایگزین در محور قهاوند امکان پذیر است.

او از همه هم استانی‌ها خواست تا در راستای رفاه همه شهروندان با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و با توجه به اینکه استفاده از وسایل نقلیه جمعی نقش موثری در کاهش ترافیک دارد سه پایانه در شهر همدان برای جابجایی شهروندان به آرامستان و بالعکس در نظر گرفته شده است.

این مسئول انتظامی افزود: تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در پنج شنبه آخر سال در تمامی شهرستان‌های تابعه برابر تمهیدات انجام شده اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal