آخرین اخبار

24. اسفند 1402 - 11:15   |   کد مطلب: 47592
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با ورود یک سامانه بارشی از بعدازظهر فردا جمعه، بارش‌ باران از جمعه شب و روز شنبه بیشتر نقاط استان را فرا می گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایرنا محمدحسن باقری‌شکیب اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری بوده و بارش‌های پراکنده در نواحی شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: مقدار بارش در مناطق جنوبی استان بیشتر است و در ارتفاعات به‌شکل برف خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به افزایش ابر دماهای کمینه از امشب به بعد سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

باقری‌شکیب افزود: از بعدازظهر شنبه کاهش ابر در آسمان استان پیش بینی می شود و روزهای یکشنبه و دوشنبه آسمان استان عمدتا نیمه ابری است.

وی اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی دیگری در ساعاتی از دوشنبه شب و روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده مجددا بارش باران با شدت بیشتر در استان پیش بینی می شود.

باقری شکیب ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین و بهار با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار کرد: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal