آخرین اخبار

26. اسفند 1402 - 14:59   |   کد مطلب: 47610
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: پویش سلامت یا ۶۰-۳۰ با همکاری راهداری و سایر دستگاه ها در ایام نوروز ۱۴۰۳ با هدف پیشگیری از تصادفات و انجام سفرهای ایمن در ۱۴ نقطه از راه های استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مهرداد آهکی روز شنبه افزود: براساس آمارهای پلیس راه ۶۰ درصد تصادفات جاده ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می افتد و در همین راستا کمیسیون ایمنی راه های استان با اجرای طرح ۶۰-۳۰ (پویش سلامت) در ۱۴ مقطع مشخص شده با همکاری راهداری،پلیس راه، اورژانس، هلال احمر در ایام نوروز را اجرا خواهد کرد. ️

وی اظهار کرد: علاوه بر ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی یکی دیگر از اقدامات موثر در کاهش حوادث جاده ای ترغیب رانندگان به استراحت کوتاه و عدم رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی می باشد که مجتمع های خدماتی رفاهی، پارکینگ های جاده ای، راهدارخانه ها و مساجد بین راهی مکان های مناسبی برای استراحت کوتاه مسافران هستند.

️این مسوول تصریح کرد: ایستگاه های طرح ۶۰-۳۰ با هدف ترغیب مسافران نوروزی به استراحت کوتاه در ۳۰ کیلومتری ورودی استان همدان مستقر می شوند و با انجام تست های سلامت و سایر فعالیت ها مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان افزود: راهداران ما در ایام نوروز برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی در آماده باش کامل قرار دارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal