آخرین اخبار

3. فروردين 1403 - 22:09   |   کد مطلب: 47640
امام جمعه اسدآباد با اشاره به وجود زنجیره معادن فلزی و آهن در اسدآباد، گفت: در سال جهش تولید توقف ممنوع، مسئولی مسئول است که بتواند مانع را بردارد و راه را باز کند، اگر نمی‌تواند ناتوان است و باید کنار برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۳ در سوم فروردین‌ماه با قرائت دعای امام زمان(عج) و دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب، گفت: ایشان مسئله مهم سال آتی این کشور را مسئله اقتصاد عنوان کردند و کلید اساسی ان را تولید دانستند؛ بنابراین انتظار این است که برای تولید یک جهش داشته باشیم و این جهش بدون مشارکت مردم شدنی نیست، لذا مسئولان موظفند به طور محسوس پای مردم را به مسیله تولید باز کنند.

وی با اشاره به اینکه مطالبه مهم رهبر انقلاب تحقق شعار سال است، افزود: پذیرفته نیست که مسئولان کاسه چه کن، چه کنم دست بگیرند و نتوانند موانع را برطرف کنند.
امام جمعه اسدآباد با تاکید بر اینکه آنی که نمی‌تواند در مسئله تولید گام بردارد می‌تواند دعا کند و سرمایه‌گذار را تحسین و تشویق کند، افزود: مسئولان موظف هستند که موانع را از راه سرمایه‌گذار بردارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی خاطرنشان کرد: دشمن تمام تلاشش این است که اقتصاد ما را بر زمین بزند، بنابراین مجاهده است کسی در راه حل مشکل و بر طرف کردن موانع گام بردارند.

وی بااشاره به وجود نخبه‌های اقتصادی و مدیریتی بی‌شمار در شهرستان اسدآباد از جمله شرکت شایان صنعت، گفت: اگر معدن محمد‌آباد را در اختیار این کارخانه صنعتی قرار دهند، علاوه بر ۶۰ الی ۷۰ نیرویی که دارد، می‌تواند دو هزار و ۵۰۰ نیروی دیگر جذب فعالانه کار کند‌ و شکوفا شود، به شرط آن‌ که مسئولان مشکل را حل کنند.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه برخی مسئولان فکر می‌کنند کوچکترین مانع جلوی آن‌ها باشد، باید بخوابند و متوقف شوند، افزود: نخیر؛ در سال جهش تولید توقف ممنوع، مسئولی مسئول است که بتواند مانع را بردارد و راه را باز کند، اگر نمی‌تواند ناتوان است و باید کنار برود.

وی با اشاره به وجود زنجیره معادن فلزی و آهن و نخبگانی در اسدآباد که توانایی تبدیل آن را به فراورده‌های دیگر دارند، گفت: این یک غصه است در چنین شهرستانی که معادن غنی داریم، کارخانه سنگ معدن ان سه ماه تعطیل باشد و این سزاوار است که جوانان این شهرستان بیکار باشند.

وی تاکید کرد: مسئولان بگذارند کار انجام شود، بهانه‌ها را کنار بگذارند، مشکل اشتغال و بیکاری حل شود، ما از دولت چیزی نمی‌خواهیم، فقط اجازه دهند جوانان و نخبگان این شهرستان از معادن آن بهره ببرند، و این اقدام می‌تواند نه تنها کمک به اشتغال شهرستان بلکه کمک به تولیدکننده باشند، امیدواریم شاهد شکوفایی این معادن باشیم‌.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با اشاره به اختلاف سلیقه‌ها در هر جامعه‌ای، گفت: باید در کنار این اختلاف سلیقه‌ها و گرایش‌ها بتوانیم وحدت خود را حفظ کنیم‌.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal