آخرین اخبار

21. فروردين 1403 - 8:34   |   کد مطلب: 47679
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد گفت: در سال گذشته دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون زکات در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، رئیس کمیته امداد اسدآباد، اظهار کرد: سال گذشته دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان زکات در اسدآباد پرداخت شده است و این شهرستان مقام اول را در پرداخت زکات در استان کسب کرده است.

وی افزود: جمع‌آوری این مبلغ زکات با مشارکت ۸۵ روستای شهرستان اسدآباد به دست آمد که بیش از ۱۱۶ درصد پیش‌بینی سال ۱۴۰۲ بود. پیش‌بینی جمع‌آوری زکات فطره امسال مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است. 

صدیقی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان ۵۵ پایگاه جمع‌آوری در نظر گرفته شده است، بیان کرد: زکات جمع‌آوری شده بلافاصله در حساب افراد نیازمندان در دو بخش درمان و اجاره مسکن واریز می‌شود و از این مبالغ ۶۰ درصد در بخش درمان و ۴۰ درصد در بخش اجاره مسکن هزینه می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد با یادآوری اینکه مبلغ زکات فطره امسال به قیمت گندم برای هر نفر ۶۵ هزار تومان و به قیمت برنج برای هر نفر ۱۸۰ هزار تومان است، گفت: علاقه‌مندان می توانند زکات فطره عام خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۴۶۴ واریز کنند و زکات فطره سهم سادات را به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۶۰۴۴ واریز کنند و کفاره غیر‌عمد به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۳۱۱ واریز کنند، کفاره عمد به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۵۸۷ واریز کنند یا همچین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *۵*۰۸۱۱*۸۸۷۷* فطریه خود را واریز کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal