آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1403 - 15:18   |   کد مطلب: 47723
مسئول کمیته جوانان رضوی شهرستان اسدآباد از حضور خادمان امام رضا(ع) با پرچم متبرک رضوی در اردیبهشت‌ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: خادمان با پاسداران و پاکبانان این شهرستان دیدار خواهند داشت.

علی محمودی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت هشتمین امام شیعیان، حضرت امام رضا(ع) مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم رضوی و کاروان «زیر سایه خورشید» برگزار می‌شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» جشن‌ها و مراسمات مختلف در سطح شهرستان برگزار می‌شود، افزود: باتوجه به حضور این کاروان در روز جمعه، مراسم معنوی دعای ندبه با استقبال و اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها از این کاروان در گلزار شهدا انجام خواهد شد.

 

مسئول کمیته جوانان رضوی شهرستان اسدآباد از حضور خادمان امام رضا(ع) به همراه پرچم متبرک حر رضوی در بیمارستان حضرت قائم(عج) خبر داد و افزود: این مراسم در راستای ارتباط گیری بیماران با امام رضا(ع) هر ساله با حضور خادمان در بیمارستان انجام می‌شود که امسال نیز خادمان در آستانه ولادت ایشان ساعت ۹:۳۰ روز 28 اردیبهشت در بیمارستان قائم(ع) حاضر خواهند شد.

 

وی حضور خادمان با پرچم متبرک حرم رضوی در اجتماع امام رضایی‌ها در آجین را از دیگر برنامه‌های این کاروان در اسدآباد دانست و گفت:  در این روز خادمان امام رضا(ع) با پاسداران و مدافعان حرم نیز دیدار خواهند داشت.

 

محمودی حضور خادمان امام رضایی در نماز جمعه، برپایی جشن دختران و پسران خورشید هشتم، دیدار خادمان با پاکبانان را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد.

 

کاروان زیر سایه خورشید شامل خادمان و پرچم متبرک حرم رضوی است که هر ساله در دهه کرامت با حضور در برخی شهرستان‌ها به استقبال از ولادت امام رضا(ع) می‌روند و با این اقدام دل‌ بسیاری از شهروندان را با غریب‌الغربا برقرار و متصل می‌کنند.

 

سال گذشته نیز شهرستان اسدآباد که دارای سه شهر آجین، پالیز و اسدآباد است میزبان کاروان زیر سایه خورشید بود و اجتماعات مختلفی برای گرفتن حاجات از امام رضا(ع) از طریق همین کاروان برگزار شد.
انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal