آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1403 - 14:59   |   کد مطلب: 47759
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه امروز بارش باران در مناطق کوهستانی استان به صورت پراکنده است، گفت: با فعال شدن سامانه بارشی جدید در ساعاتی از فردا بارش‌های گسترده‌تری در اکثر نقاط استان خواهیم داشت و این بارش‌ها تا روز چهارشنبه در استان همدان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از عصر همدان حسن باقری‌شکیب  با بیان اینکه چند روزی است شاهد بارش باران در استان همدان هستیم، گفت: امروز نیز انتظار بارش‌ پراکنده در استان را داریم.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های امروز بیشتر در مناطق کوهستانی خواهد بود، افزود: با فعال شدن سامانه بارشی جدید در ساعاتی از فردا به ویژه فردا شب بارش‌های گسترده‌تری در اکثر نقاط استان خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: تا روز چهارشنبه بارش‌ها در استان همدان ادامه خواهند داشت و از روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده آسمان استان عمدتا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

باقری‌شکیب با بیان اینکه برای امروز و همچنین روز چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در برخی از نقاط استان بارش‌ها همراه با رعد و برق است و هم‌استانی‌ها باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: از نظر دمایی تا پایان هفته تغییر محسوسی نداریم هرچند امروز به طور موقت دمای هوا بین دو تا سه درجه گرم‌تر می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از فردا مجددا دمای هوا بین دو تا سه درجه کاهش خواهد داشت و هوای نسبتا خنک تا پایان در استان ماندگار است.

باقری‌شکیب در پایان با بیان اینکه روز گذشته بیشینه دما از شهرستان نهاوند با ۱۹ درجه و کمینه دما امروز صبح از گل‌تپه با چهار درجه گزارش شد، گفت: دمای هوا در همدان نیز بین ۱۷ و ۶ درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal