آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1403 - 15:18   |   کد مطلب: 47828
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای ۲۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان با فعالیت ۱۵ اکیپ تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مهرداد آهکی اظهار کرد: هدفگذاری ما در سال گذشته اجرای ۲۲۰ کیلومتر بهسازی رویه و روکش آسفالت بود که با پیگیری‌های مستمر و جذب به موقع اعتبارات و قیر مورد نیاز، ۵۰۴ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان همدان را با افزایش ۱۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ توانستیم بهسازی و روکش آسفالت کنیم.

وی تصریح کرد: امسال نیز هدفگذاری ما اجرای ۲۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محورهای موصلاتی استان است، امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات ملی و استانی بتوانیم بیش از عملکرد سال گذشته در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی همدان بهسازی رویه و روکش آسفالت انجام دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به زمستان زودرس و محدود بودن فصل کاری در استان همدان گفت: عملیات اجرایی ۲۰۰ کیلومتر بهسازی رویه و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی همدان با فعالیت ۱۵ اکیپ به زودی آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: استان همدان دارای ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه است که ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آن راه روستایی آسفالته، یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۵ کیلومتر آزادراه و ۶۰۰ کیلومتر نیز بزرگراه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal