آخرین اخبار

1. خرداد 1403 - 7:42   |   کد مطلب: 47835
مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از کسب رتبه یک این استان در رفع نقاط پر‌تصادف در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان همدان، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ضمن اعلام این خبر گفت: درخصوص نقاط پرتصادف باتوجه به آمار تصادفات رخ داده ۳ ساله ازسال 98 تا۱۴۰۰ و باتوجه به شیوه‌نامه‌ها و نرم‌افزارهای مربوط در نقاط پرتصادف و مصوب کل کشور در محورهای مواصلاتی کشور ۸۸۷ نقطه پرتصادف شناسایی شد که سهم استان همدان از این تعداد ۵۲ نقطه است .
وی افزود: رفع و اصلاح این  ۵۲نقطه پرتصادف همدان با امکانات امانی و پیمانی در دستور کار قرارگرفت.
آهکی ادامه داد: ابتدا آشکار سازی همه 52 نقطه پر تصادف انجام و سپس به رفع این نقاط اقدام شد . در برنامه تدوین شده توسط سازمان راهداری مقرر شد 21 نقطه در سال 1402 و 31 نقطه در سال 1403 به بهره برداری برسد که در سال 1402 تعداد 31 نقطه (10 نقطه پر تصادف بیش از تعهدات) انجام و برای سال 1403 ، 21 نقطه باقی مانده که هم اکنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند لذا در رده بندی کشوری استان همدان  حائز رتبه نخست  گردید.
مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان تاکید کرد: باقی نقاط در صورت تامین و تخصیص اعتبار تا پایان امسال رفع خواهد شد که به طورحتم این اقدام در کاهش تلفات جاده‌ای استان بسیار مؤثر خواهد بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal