آخرین اخبار

16. خرداد 1403 - 9:29   |   کد مطلب: 47911
به بهانه هفتمین سالگرد حادثه تروریسی در مجلس؛
شهید اسدآبادی که داعش در مجلس ترور کرد
شهید علی‌جواد زارع یکی از شهدای ترور حادثه تروریستی مجلس در سال 1396 است که اصالتی اسدآبادی دارد و از فعالان عرصه سیاسی بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، در هفتمین سالگرد حادثه تلخ حمله داعش به مجلس شورای اسلامی در ۱۷ خرداد سال ۱۳۹۶، بار دیگر داغ شهدای این حادثه و به تبع شهادت شهید علی‌جواد زارع بار دیگر برای مردم اسدآباد زنده و تازه می‌شود.

 

آن‌چنان که ستاد برگزاری یادواره‌های شهدا اسدآباد، مراسمی را همزمان با هفتمین سالگرد شهادت این شهید ترور در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح در گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد کرد.

 

این مراسم با حضور نماینده شهرستان خمینی‌شهر در مجلس، تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس و مردم و دوستداران شهدا در گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

 

 17 خرداد سال 96، شهید علی‌جواد زارع که اصالتاً اهل روستاهای اسدآباد است و در آن زمان در بهارستان در محل کارش در حال خدمت بود، بر اثر حادثه تلخ تروریستی توسط داعش به شهادت رسید.

 

داعش ملعون در زمان به شهادت رساندن این شهید فیلمی از آن را منتشر و برای همیشه تصویری غم انگیز را بر دل‌ها گذاشت.

 

شهید علی‌جواد زارع از فعالان عرصه سیاسی و در بسیاری از انتخابات حضوری پررنگ داشت که در آن زمان مشغول تحصیل هم بوده است.

 

او لباس جانبازی را هم از دوران دفاع مقدس بر تن داشت و سال‌ها با آن زندگی کرد و آرزویش شهادت بود که شهد آن را هم سال‌ها بعداز دفاع مقدس چشید.

 

شهرستان اسدآباد 403 شهید تقدیم انقلاب کرده است که شهید علی‌جواد زارع شهید ترور و سه تن نیز شهید گمنام هستند که در خاک این شهر آرمیده‌اند.

 

اسدآباد یکی از شهرستان‌های همدان است که در دوران دفاع مقدس و ایام مختلف جنگ در اقشار مختلف نقش‌آفرین بوده است.
 انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal