آخرین اخبار

20. خرداد 1403 - 6:38   |   کد مطلب: 47934
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۴۰ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در راههای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی استان خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،مهرداد آهکی با اعلام این خبر، گفت: هدفگذاری امسال برای عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت در راههای ارتباطی همدان ۲۰۰ کیلومتر می باشد، امیدواریم با تخصیص  بموقع اعتبارات استانی و ملی بتوانی همچون سال گذشته بیش از تعهد سال در محورهای استان بهسازی و روکش آسفالت داشته باشیم.
 
 وی تصریح کرد: در سال گذشته ۵۰۴ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان اجرا شد و این در حالی بود که هدفگذاری سال ۱۴۰۲ برای اجرای این عملیات ۲۲۰ کیلومتر بود.
 
 وی با اشاره به پیش رو بودن سفرهای تابستانی و ایام اربعین حسینی، گفت: هم اکنون ۵ اکیپ بهسازی و روکش آسفالت در سطح راههای استان فعال هستند و بزودی نیز سایر اکیپ ها نیز فعال خواهند شد تا محورهای استان برای سفرهای تابستانی و ایام اربعین حسینی آماده سازی شوند.
 
 آهکی با بیان محدودیت فصل کاری در استان همدان، اظهار داشت: در تلاش هستیم با پیگیری های مستمر جهت جذب اعتبارات مورد نیاز در راستای ارتقاء ایمنی راهها، رضایتمندی کابران جاده ای، داشتن جاده های ایمن و کاهش حوادث رانندگی که ماهیت اصلی راهداری می باشد امسال نیز همچون سال گذشته سربلند باشیم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal